Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En anders zou ik toch gauw hulp in schakelen want aan blijven kwakkelen met problemen is natuurlijk ook niks...

Maar wat me gewoon tegenviel, degene weet hoe het bij ons gaat en dat het niet anders is momenteel. bedoel snap best dat het beste is voor lely en don dat ze 24/7 buiten staan, maar het gaat gewoon niet. En doe me best om ze elke dag buiten te doen en te wandelen en te grazen enz, en meer kan ik nu gewoon niet doen!

Morgen moet hij op stal blijven en overmorgen mag hij weer naar buiten . Er komt nog een anderhalfjarige morgen dus dan kan jade met die nieuwe samen spelen enzo dus leuk leuk leuk
en ik moet onwijs nodig naar de plee echt niet leuk
maar ga echt niet ergens anders dan thuis. Onwijze uikpijn nu.
Alles loopt nog buiten hier en blijft ook zo in de winter

Ze vond het wel even wennen dat don diablo niet mee was maar met wat snoepjes en complimentjes zijn we ver gegaan! Zelfs langs een vrachtwagen gelopen en ze was super braaf! Vond die banden erg groot maar liep er normaal langs
Scooters, fietsers en een paar auto's langs gegaan en er was niks! Daarna kwam me vriendin met mariska de belg en met don diablo aan! Zo grappig klein minipaardje met een belg. En het ging zo goed met die 2, mariska is niet snel lief tegen een ander en don diablo zat ze helemaal af te likken!