Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nathalie83 schreef:Gelukkig niks ernstigs Prissey.. En als het van toepassing is, beterschap![]()
Zowel jas al cap zijn me veeeeel te grootheb ook 2 caps (oude verstelbare en mooie nieuwe) en wedstrijden rijd ik (nog) niet..
Hier ook veeeeeeeeet koud.. Vanmorgen toen k naar het werk ging was het -7
Ik rijd (3mnd gelden voor het laatst) met gewone gevoerde leren handschoenen van de Hemabevalt me super en lekker warm
Als de bak bevroren is moet ik meteen een buitenrit maken, handig na een maand niet rijden
Haflingers kunnen ook knoerdhard. En sowieso, je doet toch niet mee op perse te winnen?
Candace schreef:Ik twijfel zo, zal ik me inschrijven met mn hafje voor de ponyrennen? Ik wil wel graag, maar het zijn allemaal arabieren enzo...
Ik hoop dat nu met het zonnetje een btje bovenlaag loskomt dan kan ik wat stap en draf oefeningen doen strakjes. De bak is mooi glad dus dat kan denk ik geen kwaad. 

reageert weer goed op mijn been enzo. Ze was tijdje echt non actief, vandaag was ze weer mooi voorwaarts

Je mag echt trots op jezelf & je super knol zijn!