Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb een paar mooie pictures geschoten van Miek en de honden 
Monica_86 schreef:waarom zoveel vlasbalen??? Ik koop er altijd 2 tegelijk
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:waarom zoveel vlasbalen??? Ik koop er altijd 2 tegelijk
Deed ik eerst ook, maar ik was het zat om elke week een paar vlasbalen te kopen... Dus maar 70 tegelijk opgehaald... Hoef ik niet zo vaak te halen
Anseltje schreef:Haha, leuk hé fotos maken
Ik heb vandaag m'n nieuwe camera meegenomen op wedstrijdHeb een paar mooie pictures geschoten van Miek en de honden
Vind ze echt goed gelukt, alleen wil ik nog wel wat aan de instellingen veranderen, zodat de achtergrond ook vager wordt.. maar dat snap ik nog niet

Babsie_Flash schreef:Anseltje schreef:Haha, leuk hé fotos maken
Ik heb vandaag m'n nieuwe camera meegenomen op wedstrijdHeb een paar mooie pictures geschoten van Miek en de honden
Vind ze echt goed gelukt, alleen wil ik nog wel wat aan de instellingen veranderen, zodat de achtergrond ook vager wordt.. maar dat snap ik nog niet
Hoe ging de wedstrijd? Heb je de foto's al binnen hand bereik?
Ik heb je op Hyves net trouwens een uitnodiging gestuurd
179. Tweede proef ging beetje te gehaast, en dat kost een hoop punten.. (168)

Tanden was niet zo heel erg, paar kleine haakjes.. Zijn nu weer weg. En wat d'r beentje betreft
Deze week nog rustig longeren en opbouwen, en dan mogen we weer rustig aan gaan rijden
En foto's volgen nog
) dus tot zo

Tips/commetaar > miekske @ bokt 

wat is het toch een lekker ding