Fey heeft ook mooi manen zeg!!
Leonie, sterkte ..

Ik heb eindelijk een zadelmaker gevonden, eind vd maand eens kijken of hij nog goed ligt na een halfjaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:.even spam
WAAROM HEB IK EEN HAFLINGER??
stanley vanacht onsnapt, En zn staldeur incl haakje was gewoon goed dicht, hij heet het haakje/lipje gewoon zelf open gekregen... Conclusie. stan heeft vele voerbakjes open gekregen... waarvan zeker 6 sportbrok, zn eigen bakjes, bakjes met metazoa erin (hooguit 2 handjes maar toch) en dan nog vital comple emmer die zo goed als vol is/was. (maar geen idee hoeveel hij daar van op heeft)
zucht... En het hele stomme is ook nog,,,
ik was zelf smorgens om 7 uur op stal. Even een paard zn been met gel insmeren. Ik heb hem niet gezien of gehoord.. Terwijl ik smorgens nog aandacht als stan maar niet onsnapt.. maar ik heb wel vaker zulke leuke ideen in de auto, en dan is er niks aan de hand... En ik dacht nog zou ik hem een aai geven? maar omdat ik na werk moest, niet gedaan..
dus nu een ketting om zn deur..
toen ik aankwam heb hem ff rustig gelongeerd, hij was aardig voorwaarts haha. Hij oogt verder niet ziek, hij is gelukkig ook niet hij koliek gevoelig. Straks maar weer bij hem langs
kiddokids schreef:@Renske weet je wat ook goed helpt is lotion van het kruidvat dit heet Klitwortel helpt goed tegen schuren, gebruik het vaak voor de staart.