Ik mis de praktijk lessen op schoolk maar heb al een week koppijn en vandaag weer en hield het niet meer uit. Ga zo even langs de stad even wat halen ervoor. Paracetamol en ubrofen helpen niet en ben er al is mee naar de dokter geweest maar krijg dan alleen een of andere spray die niet werkt!
Nou nee. Wij hebben een huisarts die nogal van de sprays is volgens mij. Hij houdt het altijd op voorhoofdholte die dicht zit waar de hoofdpijn vandaan komt. En daar krijg ik dan een zoutoplossing in spray voor, maar het blijft. Migrene is het niet dus wat het dan wel is?
Net even in de stad andere tabletes gehaald, maar merk nog geen resultaat.... Echt vervelend, maarja we gaan maar gewoon door Nee daarvoor moet je een verwijs brief krijgen van je huisarts, helaas.
Nou ik toch die tabletjes moest halen kon ik het niet laten even de winkel binnen te gaan Net dus maar een nieuw outfitje gekocht,spijkerbroek, shirte en een coubertje. En was voor uggs wezen kijken voor die aller laagste maar maat 38 hadden ze niet Ga ze nu maar bestellen maar twijfel over de kleur.... Die hele lichte of chetsnut.
Zo iedereen heeft een pb. Ik vind het zelf ronduit belachelijk. Alsof ik op een strafkamp sta. Helaas is de zoektocht naar wat anders erggggg moeilijk!