is het bij jullie ook nog zo stormachtig vandaag? hebben jullie nog wat met de blondjes gedaan
Westhof
Geplaatst: 11-01-15 17:41
Gecondoleerd Naomi!
Hier is het gelukkig droog gebleven, maar het waait wel hard. Heb niet zoveel bijzonders gedaan met Wes eigenlijk. Stal even gedaan, Wes' benen afgespoten, geborsteld en daarna op stal laten staan.
Hallo allemaal, ik sluit mij graag aan hier, ben namelijk sinds kort de trotse (mede) eigenaresse van een super knappe blondine en lief dat ze is !! Echt een knuffel, onder het zadel moeten we nog ervaring op gaan doen, tis best een pittige tante maar gelukkig niet het type lomp ik sleur je het terrein over, dat heb ik al gemerkt. Ze is erg sensibel, en snel onder de indruk van jou als persoon maar gelukkig niet van wapperende zeiltjes of kabouters. Ze heeft keuringen gelopen, dat zegt misch ook wel iets over de opvoeding denk ik Onder het zadel gaan we het nog allemaal mee maken zoals ik al zei, spaaannend !!! Tot nu toe is ze braaf maar trekt ook soms wel ff door vooral vanuit hang naar andere paarden, tis namelijk wel een plakkerd !! Ze heeft gelukkig een leuke vriendin waar ze samen mee buiten staat maar die moet dan niet voorbij komen als we een poging wagen tot "rijden" beetje lastig Ik maak de overstap van 1.70 paard naar 1.52 Haf, tis allemaal nog beetje wennen, maar heb en neem lekker de tijd . . . . Heb een naar ongeluk achter de rug en hoop weer lekker vooruit te kunnen kijken met onze nieuwe vriendin
Welkom nieuwe, wat is je naam en die van je haf. 1.52 verbaast me niet zo heel erg haha, die van mij is ook zo'n reus! en ze weer aan het groeien.. hoe heet je haf,en wat is zijn afstamming?
Hier vandaag ook helaas weer mega slecht weer, wind regen bah! Gister heerlijk met angel gewerkt aan de longeerlijn en daarna buitenuitgestapt, wat was ze druk haha... storm op komst