[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:01

Dat probleem heb ik dus ook een beetje met Mara. Ze is niet makkelijk, en iedereen denk oooh, leuk een haflinger, lekker makkelijk. Maar Mara is helemaal niet makkelijk. Vandaag is er dus een meisje geweest wat ik never nooit bij mijn paarden zou willen hebben, ever again!! Jeetje mina. Die kon gewoon echt niet rijden, paste nieteen sin het zadel (terijwl ik een 18 inch heb) ze had al een eigen zadel mee, en die kwam heeeel bedweterig over, niet ideaal dus...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:09

Gail, Het is heel appart idd! De eerste keer liep ze echt kreupel in draf maar in stap niks te zien/merken. En zondag was er tijdens het rijden niks te merken maar toen ik de stal in liep liep ze echt kreupel, maar dag later is er echt niks meer te zien/voel/merken.. Snap er niks van.. Dacht eerst dat het echt van het harde kwam maar zondag hadden we gewoon les in de bak, en de bak is super kwaliteit! Dus snap er ff niks meer van..
Fijn dat mara zo fijn liep. Arash loopt/buigt zonder zadel ook veel beter. Van het weekend dus ff lekker boscrossen :+

Goed dat je zoveel reacties krijgt! ( ik zou zelf idd ook niet betalen voor een verzorg/bijrijdpaard.. Ik zou verder zoeken. Maar snap je reden dubbel en dwars)

Farahtjuh, Ik had gezien idd dat je me al vaker had uitgenodigd maar ik voeg alleen mensen toe die ik 'echt ken' en aangezien ik niet wist dat je van bokt was deed ik steeds verwijderen :o Maar je staat er nu bij hoor :P

Bert is mooi zeg! zou zo van deze foto's niet zeggen dat er kwpn inzit! Ben wel benieuwd naar de foto's van 2jr geleden. (hint! ;) )

Oeh dat zou fijn zijn Myour!!

Mmm tel problemen.. naar is dat..

Dat klinkt als een don't Gail!! ik zou uitzwaaien en een schop nageven :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:12

whahahaha, nou dat heb ik dus ook gedaan. Ik ga haar binnkort wel laten weten dat het hem niet word. Dat kan ik die arme Mara niet aan doen. Een van mijn stalgenoten kende de persoon ook die was gekomen, en eigenlijk alleen maar in negatief daglicht. Ze is een keer van een manege afgstuurd, terwijl de eigenaar van de manege de peetmoeder van een van mijn stalgenoten is. De info is dus (denk ik) behoorlijk betoruwbaar. Maar de persoon kwam ook helemaal niet betrouwbaar over...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:18

Nou gelukkig heb je meer reacties gehad, gewoon verder zoeken :)

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 08:35

jammer dat die gister niks van maar gelukkig nog veel meer reacties dus dat is mooi & komt wel goed :)

waaaaaaw ik ga zaterdag bij een vriendin slapen & haar vriend en een vriend van hem gaan we naar de bios naar de film sint hahah ik ben bang :P

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 08:37

Jammer dat die van gisteren niets is geworden, betweterige types moet je ook niet bij je paard hebben.
Oeh Roxy scary hoor :P daar zou ik dus echt nooit heengaan :P

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 08:44

hahaha ik kon kiezen parnanormal activity 2 of die sint :P nou over geesten zooi hoef ik helemaal niet ! hahaha ze gaan echt spijt krijgen, ik bel al erg snel bang :+

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:28

haha veel plezier rox

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:30

Myour schreef:
Jammer dat die van gisteren niets is geworden, betweterige types moet je ook niet bij je paard hebben.
Oeh Roxy scary hoor :P daar zou ik dus echt nooit heengaan :P

nee idd, dan gaat zij mij later vertellen wat ík moet doen en laten met mijn paarden :+ Zou toch wat worden :P
hahahaha, nouja gelukkig zag ik het zelf heel snel.
Ik hoop dat Mara vandaag nogsteeds braaf is, want ze was gistere echt super super super braaf. Echt niet normaal!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:48

Zo heb ik ook meerdere gehad, die het niet geworden zijn.
Ze hoeven nog niet eens super te kunnen rijden, maar je hebt gauw genoeg door of dat er wel in zit.
Mijn bijrijdster komt er nu achter dat als je op de manege goed mee komt en nu op een prive paardje gaat rijden, dat toch heel anders is en alles wat je geleerd hebt ineens niet meer gaat. Puur omdat de prive paardjes meer eigen willetje hebben dan de manege paardjes, die gedrild zijn.

Gewoon na eerste indruk, als die goed is, een proeftijd geven van een paar weken tot een maand en dan samen om de tafel gaan zitten om jouw bevindingen en die van hem of haar te bespreken. Ook is belangrijk dat jij er ook zo nog op weg kan rijden, maar dat hoef ik je niet te vertellen denk ik.

Alleen weet ik nog niet of er ooit een bijrijder voor Wahida komt. Zoals ik er nu over denk niet. Maar je weet nooit wat de toekomst zal brengen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 10:06

zowizo komt er een proeftijd ed...
met deze persoon had ik gewoon niet het gevoel dat ik mara nog met goed fatoen zou kunnen rijden. Dat ze gewoon helemaal hard in haar mond en doof voor het been zou gaan worden... niet ideaal...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 10:15

Ja dat is ook niet de bedoeling.
Ik ga maar weer eens aan het werk, anders komt er vandaag geheel niks uit me handen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 10:23

ik ga zo ook maar eens naar school, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin :+

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 11:06

Ik ben tien over twaald uit, dus kwart over een thuis dan even snel een telefoon kopen hopen dat ze bi jde alberthein een goedkoop telefoontje hebben en anders helemaal naar de stad bij de kijkshop er een halen. Dan thuis omkleden en naar peep toe, peepje losgooien, mesten, voer maken en longeren. Als ze rustig is mischien er even op nog.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:08

goeie middag ondertussen haha,
ik zit op school aan me werkstuk, ben hierna lekker uit :D

peelie; ik vind wel dat je ook een betrouwebare verzorgster moet hebben, niet dat je heel de dag als jij je paard zelf niet doet met het gevoel zit dat het niet goed gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:45

Ik ga vanavond naar de sint film ik zal je wel laten weten of die echt zo eng is als gezegt word..
Gaat er nog iemand hier naar Zevenaar op 12 december?
Vorige week heb ik echt een mege blunder gemaakt, ik kwam op zaterdag op de selectie aan bleek dat toen selectie was voor paarden en pas de dag erna voor pony's :o

Ik had jullie nog een foto beloofd van mijn geschoren pony, het is echt geen fotomodel dat weet ik maar een reactie zou toch leuk zijn :+ :

Afbeelding

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:14

hij is mooi geschoren ! vind hem niet lelijk eruit zien

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 16:47

ik vind hem ook net geschoren, ik haal het rugstuk altijd helemaal weg... Is een stuk makkelijker :)
Laatst bijgewerkt door Peelie op 24-11-10 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:16

Wauw netjes gedaan hoor!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:21

nou, vanavond komt weer iemand langs en voor zaterdag staat nu ook een afspraak.
ik ben benieuwd... En toch is het vandaag nogsteeds net zo spannend als gistere, ondanks dat gistere helemaal niks was...

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:22

Hopelijk is dit wel degene die je zoekt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:26

ik ben iig super benieuwd. Het is iemand die zelf ook paarden heeft gehad. dus hier verwacht ik onbedoeld ook wat meer van...

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:28

Is ook niet zo vreemd :)

Echt fijn was vandaag 2 uur eerder klaar met het practicum en morgenochtend paar uurtjes uitslapen :) hoef dan om 12 uur op de uni te zijn. En vrijdagmiddag gaan we naar Castricum met m'n zadel dus allemaal ff duimen :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:33

ow beter... ik heb binnekort verkort rooster omdat er resultaat besprekingen zijn, dan ben ik dus ook lekker vroeg uit :)

ou, ik ga zo maar eens omkleden en dan kranten lopen en naar de paarden toe :)

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:50

oeh spannend peelie ! hoop dat vanavond de goede is :j