Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mams is een nieuw kabeltje komen brengen
Ga gelijk eens kijken
Had het stukje op tv al gezien, echt kippevel! 

doet best wel pijn, bukken bijvoorbeeld brrr. Nouja. Komt vast wel goed. Misschien ook een griepje te pakken wat hevig op mijn maag(band?) reageert.. muppetmayo schreef:Madeira heel veel succes met de MRI! Daar is niks eng aan, heb ik zelf ook gehad! Hoop dat alles meevalt met je knie.
Hinke ik ga morgen bij de shetterpoownie kijken en dan hoop ik een definitieve beslissing te maken.
Even met de stal eigenaar gesproken, mag ze samen voor 200 euri neerzetten, en dan gaat hij nog een buitenstalletje ook maken voor de shet, ideaal dus![]()
Hij heeft al gemeld dat het stalgeld in januari omhoog gaat. Maar die hoef ik dan niet mee te doen.
Is dus net zo veel als op een andere stal zetten. Kost het me alleen nog omheining, maar dan staat hij wel achter draad. Bij die andere dus ook niet...
Stravero schreef:Hallo allemaal!!!
Ik zat dus een week in Zeeland, heb gelukkig maar 1 dagje gehad dat ik niet zo lekker in mn vel zat en daarna proberen eroverheen te stappen en voor de rest geeeeen heimwee gehad!!!! ONWIJS leuk naar mn zin gehad en misschien volgend jaar wel weer (Ihopesoooo)![]()
Heb strandrit gemaakt, OP een haflinger.
Hebben aan zee gelegen, hebben gelambalt enz. enz.
![]()
OFTERWIJL: GEWELDIGGGGGG
![]()
Themba schreef:hij heeft graasmasker p! hij heeft 3 dagen alleen gestaan en nu met die 2e andere paardjes in de wei! gaat super goed
Omdat het vanavond zou gaan regenen ben ik smiddags gegaan. Middenin de vrijdagspits
Pff! Al die auto's, daar had ankie geen problemen mee. Maar er kwamen ook steeds trekkers en vrachtauto's langs, en toen kreeg ik het wel erg benauwd. Ankie niet, maar ben toch elke keer als er een trekker aan kwam, bij iemand op het erf gaan staan.

hihi
alleen bukken doet nog zeer. Ik ga nog eventjes aan kijken, als bukken zeer blijft doen toch effe naar de HA… fijn dat Ankie zo goed deed en zo braaf was! 
volgens mij heb je niet zoveel bijzonders gemist…
Nee hoor meis zou ik nooit iemand aandoen
uhm tja. Ik denk dat mijn maag ook overstuur raakte omdat ik zeg maar gespannen ben over de operatie, dat er dan door mensen voor Madeira wordt gezorgd (natuurlijk poets en knuffel ik met dur maar is niet hetzelfde) alles tegelijkertijd…
blij blij.

ze kunnen donders mooi zingen en weten van elk optreden een feestje te maken
en ook in de auto, echt heerlijke meebler muziek
heb er echt zin in
ben heel benieuwd hoe het zal gaan
joopiexx schreef:Evelien; Ik ga ff je foto's kijken!
Ik heb een kermisproof poonie! De hele week erlangs en daarnet stond alles aan dus vette herrie en alles bewoog, er staat ook zo een booster enzo, en toen ging ik er ook weer langs en hij deed het super! Ben echt heel trots op m!
Stiekem ben ik al wel fan van nick en simon maar vind ze beide ook erg goed, misschien nog wel beter dan met nederlands talig bij dit programma. Ik kende het niet en vond de link toevallig op bokt, dus nu zit ik btje die uitzendingen te kijken
Ze is wel mak, maar een kermis!! Is hij daa rin zijn eentje langs gegaan?
Heb verteld dat mijn pony nog niet zoveel gewend is, en dat was volgens de instructrice geen probleem. Nu kan ik er dus niet meer onderuit.

heelrijk ook altijd die oude foto's haha