Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
muppetmayo schreef:Madeira heel veel succes met de MRI! Daar is niks eng aan, heb ik zelf ook gehad! Hoop dat alles meevalt met je knie.
Hinke ik ga morgen bij de shetterpoownie kijken en dan hoop ik een definitieve beslissing te maken.
Even met de stal eigenaar gesproken, mag ze samen voor 200 euri neerzetten, en dan gaat hij nog een buitenstalletje ook maken voor de shet, ideaal dus![]()
Hij heeft al gemeld dat het stalgeld in januari omhoog gaat. Maar die hoef ik dan niet mee te doen.
Is dus net zo veel als op een andere stal zetten. Kost het me alleen nog omheining, maar dan staat hij wel achter draad. Bij die andere dus ook niet...
Stravero schreef:Hallo allemaal!!!
Ik zat dus een week in Zeeland, heb gelukkig maar 1 dagje gehad dat ik niet zo lekker in mn vel zat en daarna proberen eroverheen te stappen en voor de rest geeeeen heimwee gehad!!!! ONWIJS leuk naar mn zin gehad en misschien volgend jaar wel weer (Ihopesoooo)![]()
Heb strandrit gemaakt, OP een haflinger.
Hebben aan zee gelegen, hebben gelambalt enz. enz.
![]()
OFTERWIJL: GEWELDIGGGGGG
![]()
Themba schreef:hij heeft graasmasker p! hij heeft 3 dagen alleen gestaan en nu met die 2e andere paardjes in de wei! gaat super goed
joopiexx schreef:Evelien; Ik ga ff je foto's kijken!
Ik heb een kermisproof poonie! De hele week erlangs en daarnet stond alles aan dus vette herrie en alles bewoog, er staat ook zo een booster enzo, en toen ging ik er ook weer langs en hij deed het super! Ben echt heel trots op m!
Stiekem ben ik al wel fan van nick en simon maar vind ze beide ook erg goed, misschien nog wel beter dan met nederlands talig bij dit programma. Ik kende het niet en vond de link toevallig op bokt, dus nu zit ik btje die uitzendingen te kijken