[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:42

Ja...Mijn mentrix wil dat ik een keuze ga maken yussen Mara en school.

Gaat ze vragen waarom mijn ouders een paard voor mij hebbet gekocht enzo...

Ik had echt zoiets van WTF! doe normaal... dan gaat mara absolut voor

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:48

nou ja, die durft.
Op mijn werk vroeg mijn manager het ook, omdat ik mijn les op me bijrijd noorse volbloed belangrijker vond dat een saaie meeting in me eigen tijd, die vrijwillig-verplicht was, maar niet uitbetaald wordt, dus niet verplicht kan worden.
Dan heb ik zo iets van rot op, wat ik doe ik mijn eigen tijd is mijn zaak, als ik maar op tijd op me werk ben, dus ma t/m vr van 8 tot 5 uur en daarna ben ik geen verantwoording verschuldigd.

Wat zeggen je ouders ervan ? Neem aan dat je gewoon goed functioneerd op school ?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 23:00

Nou ik doe dit jaar voor het eerst havo. En het gaat niet soepel... Ik heb nog nooit geleerd omdat het niet hoefde... Dus ik heb een ongelovenlijke plaat voor mijn kop gekregen. Daar heb ik ook zeker van geleerd. Ik moet gewoon nog arder gaan leren dan dat ik deze keer heb gedaan. (jaja ik heb geleerd voor het eerst) En nog ging het niet soepel.

Maar ze wil dus dat ik een keuze maak tussen school en mara omdat 'omdat mijn paard mijn leven beheerst en dat is niet gezond' Dat was wat ze zei. Maar dan jou paard...

Volgens mij weet dat mens echt niet waar ze het over heeft anders had ze dat echt nooit gezecht... Ik was helemaal over de zeik..

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 23:01

Zou ik ook zijn, mijn paardje is mijn ontspanning!
als ik e niet 'happy' voel fleurt ze me weer op.
Maar gelukkig heb ik haar zelf gekocht en alles wat er gebeurt beslis ik.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 23:04

Ja mara is ook 100% van mij hoor :D

Maar ze begreep echt niet dat Mara ondspanning voor mij is. Ze denkt dat ik er psygoties van word omdat ik het niet aan kan...kwa tijd ed...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 01:18

Wel een beetje raar dat je mentor zich zo bemoeit met wat je in je vrije tijd doet peelie. Als je zoveel aan je school moet besteden dat je niet eens meer tijd hebt om je pony te verzorgen zit er iets niet goed. Je kunt niet de hele dag met school bezig zijn ;)

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 07:34

Nou als ik mijn pony weg moest doen bleef er niks van mij over. Het is echt mijn alles. Lekker ontspanning en nergens aan denken als ik bij haar ben.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:55

Freya schreef:
Maayke, is dit jouw knapperd ?

Ik zat op de site waar ik de tekening en naambordje van Donna hem laten maken te snuffelen en toen kwam ik deze tegen, die naam kom je niet vaak tegen.

Afbeelding

ja dat is hem haha :D

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:47

Hoi hoi!

Pfff ik zou mijn paard ook niet wegdoen als het niet hoefde. Ik heb er nog steeds verdriet van dat ik mijn pony niet meer heb.

Wendy: wat leuk, jij woont ook vlak in de buurt! Waar komt jou haf vanaf?

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:48

Hiphopje: ik zou nog voor die pad kijken voor jou. Dat doe ik vanavond, als mijn vriend de garage heeft vrijgeruimt en ik weer op zolder kan. :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:54

@Gail, wat raar dat je mentrix er zo over denkt! ;(
@Maayke, onwijs mooi bordje van Themba! :)

Man, Madeira bokte vandaag in galop :oo schrok wel even. Ken het gevoel totaal niet.. nooit meegemaakt. Eigenlijk zou ik elke dag zowat les moeten hebben... Maar heb haar terug genomen en daarna weer laten aangaloperen... Toen deed ze het wel goed.

Ik hoop zó dat ze in een uitprobeerfase zit (rij nu goed een maand tot twee maanden met haar. Daarvoor moesten we heel lang wachten voordat er eindelijk een zadel kwam, en daarna konden we niet in de drassige buitenbak, maar op deze pesionstalling hebben ze gelukkig een grote binnenbak) :)

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:56

Madeira: ik denk dat ze echt in de uitprobeerfase zit. Ik ken het, opeens lijkt het net alsof je niet meer kan rijden. Komt helemaal goed!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:11

Ik vind het ook heel raar dat ze er zo over denkt...

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:08

Verdomme ik ben chagerijnig :\
Mijn mentor is boos en zegt adt ik beter mn best moet doen omdat ik dit rapport heb;

Nederlands: 7,5
Frans: 6,1
Engels: 7,6
ak: 5,8
gs: 6,1
economie: 6,3 :) had eerst een 5,4
muziek: 4 :=
biologie: 5,2 :\
wiskunde:6,8
de rest is neit belalngrijk zoals tekenen enzo.

nu heb ik een probleem maar mijn ouders zijn blij dat ik 3(!) onvoldoendes heb opgehaald in 4 maand. sta nu 2 onvoldoendes ipv 5

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:21

ben al 2 week bezig met een nieuw profiel maar ik maak hem steeds neit af :P ga hem nu echt afmaken

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:28

Hoi

meld me hier ook even heb zin's 4 maanden een haflinger Mystique.Ze is 4 jaar bijna 5
Ik ben zelf 29 en ben weer begonnen met rijden toen ik haar had gekocht dus erg wennen en veel leren :D

Kan ik ook foto's plaatsen via hyves en zo ja hoe dan ook er echt niet uit??
Laatst bijgewerkt door Mystique04 op 23-01-09 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:00

_angela schreef:
Hiphopje: ik zou nog voor die pad kijken voor jou. Dat doe ik vanavond, als mijn vriend de garage heeft vrijgeruimt en ik weer op zolder kan. :D

oh, dat is goed hoor, doe maar rustig aan. Het zadel blijft nu ineens wel op zijn plaats, raar maar waar. Ik leg het wel ietsje meer naar voren nu, denk dat het daar aan lag. Kom je nog wel een keer kijken, want je zit echt zo vlakbij :D

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:03

Ja zeker kom ik nog een keer kijken. Roep maar wanneer jullie tijd hebben?

Ik ben nu aan het twijfelen of ik naar de paardjes zal gaan.. Het is echt smerig weer en ik heb geen auto vandaag.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:10

wel raar hoor van die mentor.

ben net bij de paarden geweest.
eefje gereden in de stromende regen!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:11

_angela schreef:
Ja zeker kom ik nog een keer kijken. Roep maar wanneer jullie tijd hebben?

Ik ben nu aan het twijfelen of ik naar de paardjes zal gaan.. Het is echt smerig weer en ik heb geen auto vandaag.

ja het is echt pokkeweer, lijkt wel herfst met die wind.
Ik zit voorlopig iedere ochtend en avond even op stal, moet oogje 2 maal daags zalven. Oogje is weer helder, maar ik maak de tube gewoon op.
Morgenochtend ga ik mesten en rijden (of eerst rijden en dan mesten :P )
Heb woensdag trouwens geweldig lekker gereden, had een ander bitje om te proberen en dat beviel heel goed. Het was een billy allen shank. Helaas kan ik het hier nergens in de buurt krijgen dus moet morgen maar weer het oude bitje in, wat ik liever niet meer wil. Dacht, ik rij even naar Arthurs westernstore, sta ik voor een gesloten deur, hahahaaaaaaaaaa had ie vakantie.
Ben benieuwd hoe ze morgen weer loopt met haar eigen bitje in. Lang leve de binnenbak 8-)
Heb deze week niet veel kunnen rijden, omdat manlief de middagdienst heeft en ik twee kids nog heb, die ik niet te lang alleen wil laten.

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:15

Balen! Overigens zit er in Tegelen bij Venlo ook een westernstore. Hoef je niet meer zo ver te rijden. ;) Ik zou eventueel volgende week een keer 's avonds kunnen en anders in het weekend?

Ik denk dat ik maar thuis blijf vanavond, dit is geen doen zo. Dan maar zondag weer.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:16

_angela schreef:
Balen! Overigens zit er in Tegelen bij Venlo ook een westernstore. Hoef je niet meer zo ver te rijden. ;) Ik zou eventueel volgende week een keer 's avonds kunnen en anders in het weekend?

Ik denk dat ik maar thuis blijf vanavond, dit is geen doen zo. Dan maar zondag weer.

In Tegelen?
waar dan, en hoe heet die???

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:23

Die heet Tackbarn maar is alleen op vrijdag en zaterdag geopend.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:25

clinic gisteren was echt geweldigggg
liedewij is gewon super:p
ze wwas wel ana het rennen in het begin elisabeth geloofde in eht begin ook neit dat ze al 23 was om dat ze er nog zo goed uitzag en zo actief:p
maar ze ging netjes ana de teugel lope duurde wel ff maar ja
foto's komen nogg:P

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:28

_angela schreef:
Die heet Tackbarn maar is alleen op vrijdag en zaterdag geopend.

ik ga even googelen, hebben ze een site?
laat het nu morgen zaterag zijn :D
oh, ik wil echt niet meer dat gebroken trensje erin hangen. Ze was op dat billy-allen shank veeeeel rustiger.