Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

schrok wel even. Ken het gevoel totaal niet.. nooit meegemaakt. Eigenlijk zou ik elke dag zowat les moeten hebben... Maar heb haar terug genomen en daarna weer laten aangaloperen... Toen deed ze het wel goed.
had eerst een 5,4

ga hem nu echt afmaken 
_angela schreef:Hiphopje: ik zou nog voor die pad kijken voor jou. Dat doe ik vanavond, als mijn vriend de garage heeft vrijgeruimt en ik weer op zolder kan.
_angela schreef:Ja zeker kom ik nog een keer kijken. Roep maar wanneer jullie tijd hebben?
Ik ben nu aan het twijfelen of ik naar de paardjes zal gaan.. Het is echt smerig weer en ik heb geen auto vandaag.
)
Ik zou eventueel volgende week een keer 's avonds kunnen en anders in het weekend?_angela schreef:Balen! Overigens zit er in Tegelen bij Venlo ook een westernstore. Hoef je niet meer zo ver te rijden.Ik zou eventueel volgende week een keer 's avonds kunnen en anders in het weekend?
Ik denk dat ik maar thuis blijf vanavond, dit is geen doen zo. Dan maar zondag weer.