Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Girlgamer schreef:Nou echt super!!
Het is een vrolijk paard met veel vrouwelijke hormonen. Daarmee bedoeld ze dat het geen macho is. Hij vind mij lief en vertrouwt mij helemaal. Hij had makkelijk hengst kunnen blijven, want hij was zo braaf. Hij mist zijn vroegere weide maatje. Alleen moet ik zijn darmflora een beetje in de gaten houden en hem probiotica geven. Hij is heel erg leergierig en wil graag alles goed doen voor mij. De band tussen ons is heel erg sterk.
zo das fijn om te horen
TjelleBieb schreef:OMGOSH!
Ik en me buurmeisje gingen filmpies maken, en Viet komt er invoor.
http://s182.photobucket.com/albums/x187 ... o-0012.flv
Op 't laatst sloeg ze vet hard op me tîet.
Ff uploaden.
TjelleBieb schreef:OMGOSH!
Ik en me buurmeisje gingen filmpies maken, en Viet komt er invoor.
http://s182.photobucket.com/albums/x187 ... o-0012.flv
Op 't laatst sloeg ze vet hard op me tîet.
Ff uploaden.
Girlgamer schreef:Nou echt super!!
Het is een vrolijk paard met veel vrouwelijke hormonen. Daarmee bedoeld ze dat het geen macho is. Hij vind mij lief en vertrouwt mij helemaal. Hij had makkelijk hengst kunnen blijven, want hij was zo braaf. Hij mist zijn vroegere weide maatje. Alleen moet ik zijn darmflora een beetje in de gaten houden en hem probiotica geven. Hij is heel erg leergierig en wil graag alles goed doen voor mij. De band tussen ons is heel erg sterk.
TjelleBieb schreef:Hoe droog, en vet serieus en in 1x ik zeg de
naam "Yvette!" en gelijk lachstuip.
Girlgamer schreef:Anne: het is trouwens skelletje met 2 ll-en.
Anseltje schreef:Girlgamer schreef:Anne: het is trouwens skelletje met 2 ll-en.
wat?
Girlgamer schreef:Anne: het is trouwens skelletje met 2 ll-en.
Girlgamer schreef:Ja ik ben ook echt helemaal happy. Denk dat ik nu ook echt zin meer heb in een bijrijdster. Ik doe het allemaal zelf wel
Anseltje schreef:Girlgamer schreef:Nou echt super!!
Jou paard is travestiet
Of leg ik de link verkeerd?
maar wel fijn dat je wat meer weet
Anseltje schreef:afdrogen?arme gitt
druk gehad met je vriendje?