Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjelle schreef:tenzij je hem zelf gefokt mocht hebben..
Verder voegt het weinig toe behalve dat ik de opname belangrijk vind. En niet te vergeten de gezellige dag van een keuring wat ook wel meer gepromoot mag worden. Daarom ook mensen met een ruin zijn van harte welkom.
Floortje2002 schreef:hoi
nou het gaat gebeuren, 25 juli neem ik floortje (mariandl van werkhoven) mee naar de keuring in dordrecht. had er eigenlijk nooit zo serieus over nagedacht, maar wel van ik wil dat ooit nog eens doen.
ik ben benieuwd, heb namelijk GEEN FLAUW IDEE hoe zoiets in zn werk gaat en echt makkelijk info erover vinden lukt me op 1 of andere manier ook niet echt.
wat zijn de regels (mbt wat je moet laten zien stappen draven, manen etc)? in welke rubriek meedoen? wanneer word een haflinger wel/ niet opgenomen in het stamboek, etc etc etc.
wie heeft er ervaring in het meerijden in de rubriek bestgaand rijpaard???
gr leonie
Floortje2002 schreef:hoi
nou het gaat gebeuren, 25 juli neem ik floortje (mariandl van werkhoven) mee naar de keuring in dordrecht. had er eigenlijk nooit zo serieus over nagedacht, maar wel van ik wil dat ooit nog eens doen.
ik ben benieuwd, heb namelijk GEEN FLAUW IDEE hoe zoiets in zn werk gaat en echt makkelijk info erover vinden lukt me op 1 of andere manier ook niet echt.
wat zijn de regels (mbt wat je moet laten zien stappen draven, manen etc)? in welke rubriek meedoen? wanneer word een haflinger wel/ niet opgenomen in het stamboek, etc etc etc.
wie heeft er ervaring in het meerijden in de rubriek bestgaand rijpaard???
gr leonie