Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:uhuh
moet je nog rijden langs de weg??? met dit weer??
om half 8 moet ik erop zitten
o0eefje0o schreef:go wat een verhaal. ik snap dat je geschrokken bent... maar wat raar toevallig dan allemaal. maar wat moet jij blij geweest zij toen je daarna je vader weer zag.
Horsii_mine schreef:Monica_86: Zal flink schrikken zijn geweest! Pff..
Monica_86 schreef:hoop dat het beetje droog blijft dan
Monica_86 schreef:Horsii_mine schreef:Monica_86: Zal flink schrikken zijn geweest! Pff..
Moon
Jah inddwas heel eng
Horsii_mine schreef:Ja sorry.. Namen zijn nog wat lastig..Moet ik nog even flink op oefenen
lotteluvah schreef:ze wil nog wel eens stijgeren buiten nou liever niet op de drukke weg
assiejlover schreef:lotteluvah schreef:ze wil nog wel eens stijgeren buiten nou liever niet op de drukke weg
Heeft Norma ook. Ik heb eigenlijk vaak als ik buiten ben me mexicaanse hoofdstel om + martingaal en altijd een zweepje bij me. Ik moet altijd over een grote weg om ergens te komen, ze staat langs de grote weg.
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:hoop dat het beetje droog blijft dan
ja idd en dat ze beetje braaf is
lotteluvah schreef:ze wil nog wel eens stijgeren buiten nou liever niet op de drukke weg
assiejlover schreef:Hmm sporen om? Als ze dan wel de weg op wil gaan omdat ze schrikt of op zij springt dat je dan voor de zekerheid toch een goede por kan geven?
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:ze wil nog wel eens stijgeren buiten nou liever niet op de drukke wegfoei
lotteluvah schreef:monica-moon
tjellebieb-tjel
kyrseltje-kyr
anseltje-an
lotteluvah-viet PUKKIE
smeej-esmiekakie
kekaro-mams
lous-lous
suusiejj-suus
en ik vergeet vast wel een
assiejlover schreef:Hahhah nouja beter aan de overkant van het dorp dan onder een autoDan maar een flinke por met je been verkopen
lotteluvah schreef:ik heb een keer midden met haar gestaan op een weg met allemaal toeterende auto's![]()
en lotte maar naar ze zwaaien met dr benen
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:monica-moon
tjellebieb-tjel
kyrseltje-kyr
anseltje-an
lotteluvah-viet PUKKIE
smeej-esmiekakie
kekaro-mams
lous-lous
suusiejj-suus
en ik vergeet vast wel een
lotteluvah schreef:maar ik ga!