maflingergek schreef:@Cenitha, als eerste bedankt voor je taxatie van Shakira!!!
ten tweede, ik denk dat je het topic niet precies snapt wat de bedoeling precies is. Daarom zal ik het nog even uitleggen, je taxeert ( dat betekent je schat de waarde van een paard in geld) eerst een stuk op 5 haflingers, net zoals je hierboven hebt gedaan, prima. Daarna stel je, je eigen haflinger voor en zet er wat informatie over haar neer, naam, leefdtijd, papieren, merrie/ruin/hengst, bereden, verkeersmak enzovoorts, ook kun je dan een paar fotoos toevoegen om het te verduidelijken, officeel mogen dit er niet meer zijn dan 3 fotoos. Dus je hoeft jezelf hier niet voor te stellen, en ook je honden fotoos horen hier niet, als iedereen dat zomaar zou doen werd het heel onoverzichtelijk. Andere rassen, zoals shetlanders kun je in een ander topic laten taxeren, hier gaat het echt alleen over haflingers.
Verder Henk de Brouwer heeft leuke haffies en je hebt geluk dat je ze mag verzorgen, maar het zijn niet jou haffies dus praat ook niet zo van "mijn" haf, of deze krijg ik er misschien wel bij!
Groetjes Elianne
ps; Wat raar dat maestro zomaar ineeens niet meer vruchtbaar is, dat hadden ze hun klanten vorig jaar ook wel eens mogen vertellen!!! Want de moeder van shakira is er vorig jaar door gedekt maar inderdaad ze heeft geen veulen gehad dit jaar, maar de eigenaar heeft wel die dure rekening moeten betalen! Dat vind ik echt belachelijk van henk de brouwer!!!
dit bericht is niet boos bedoelt ofzo, het is alleen een uitleg van het topic want denk niet dat het je bedoeling was om het topic te verpesten voor anderen!
sorry mensen als ik teveel off-topic ga, maar moest dit even kwijt!
goed gezegd