Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Peelie schreef:Ik heb een eigen koudbloedengroep aangemaakt, nadat ik uit die groep gezet Was, omdat ik het belachelijk vond dat het prima Was een 2 jarige shet in de krul te trekken en er mochten alleen maar oooh en aaah reacties gegeven worden.
Mijn groep heet Dé koudbloedengroep

maar meid redde zich er prima mee. Als ze dat zouden willen is dat natuurlijk geen probleem! Het is voor mij vooral moeilijk om Maes voorop te stellen, en niet mn eigen gevoel (want dan ging hij noooooit meer weg) ik verkoop hem ook alleen met de garantie dat ze mij eerst bellen mocht hij ooit weer weg moeten. Zit voor hun geen risico aan en voor mij een stukje zekerheid
terwijl ze normaal eerder electrisch reageert zeg maar. Maar daardoor wel pittig gaan rijden en in de eerste proef 184 en een eerste prijs
tweede proef heb ik bijna op het einde afgegroet, zo slecht voelde het, maar achteraf bleek ik ook daar gewoon op winstkoers te zitten
achteraf gewoon een domme zet geweest omdat je toch geen verlies kan in t l1
moet voortaan toch maar met nog wat meer pit de proef in gaan, Velina kan het hebben! Als het fout gaat ist ook gelijk dik fout, maar als t goed gaat ook dik goed
nou ja genoeg om weer op verder te borduren!