Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
na een keer aan de hand onder de slinger en over het zeiltje te zijn gelopen gaat ze er zo onderdoor/overheen 

shetties schreef:S_uus schreef:Weg? Nee?
Huh apart, ik zie hem niet meer staan
Zou je misschien een link willen sturen?

wisanda2003 schreef:Ik kan jullie vertellen dat wij gebruik gaan maken van de nieuwe stallen! Je indeling gaan jullie vrijdag avond op het complex zien hangen, aangezien ik deze pas vrijdag ter plekke de indeling definitief kan maken.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de auto kan bij je tent staan.
Verder moeten degene die vrijdag komen er ECHT aan denken dat de stallen niet voor 18 uur beschikbaar zijn. Behalve de 6 commissie leden die al op vrijdagochtend komen om op te bouwen. ( dus aub niet denken er staan al haffies dus ik gooi de mijne ook maar op stal).
Natuurlijk kun je wel gebruik maken van de paddocks als deze vrij zijn.
wisanda2003 schreef:Ik kan jullie vertellen dat wij gebruik gaan maken van de nieuwe stallen! Je indeling gaan jullie vrijdag avond op het complex zien hangen, aangezien ik deze pas vrijdag ter plekke de indeling definitief kan maken.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de auto kan bij je tent staan.
Verder moeten degene die vrijdag komen er ECHT aan denken dat de stallen niet voor 18 uur beschikbaar zijn. Behalve de 6 commissie leden die al op vrijdagochtend komen om op te bouwen. ( dus aub niet denken er staan al haffies dus ik gooi de mijne ook maar op stal).
Natuurlijk kun je wel gebruik maken van de paddocks als deze vrij zijn.

S_uus schreef:Jawel, alleen het enige punt is dat die site geen links maakt.
Er word standaard haflingerermeloweekend.nl neergezet.
Het kan door Koen komen ,hij had het op Facebook over enkele aanpassingen op de site
Op je telefoon of laptop oid is er ook geen lijst? Ik had de eerste dagen namelijk niks zichtbaar op de laptop wel op de pc en mijn telefoon.

? 
denk tot 3 kwart dat ik ze vul.