Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar het is ook het karakter dat ik fijn vind behalve dat luie dat er vaak ook inzit, daar kan ik mij dan juist aan dood ergeren. 

). Dat is echt genieten!

Madeira_ schreef:ELpatcho en Sita wat leuk zeg dat jullie mogen mee doen aan de dressuurclinic! Hebben jullie je daar voor opgegeven en gingen ze loten ofzo?

Amanda schreef:Ja, vrijdag aanstaande
Vind het wel spannend hoor!
156 winst... Jee, dat is lang geleden
Buitenrijden heeft hier ook lang geduurd. Nu ga ik samen met de buren op pad (fjord van 24 en bomproof) en dat werkt voor Jim perfect! Hij loopt gewoon zelfstandig, maar trekt wel op aan zijn gezelschap. Een gestresst paard ga ik dus ook niet naar buiten, want dan heb ik ook een gestresst paard. Maar met fjord Ido gaat het top. Die maakt zich niet druk en Jim daardoor ook niet (en ik ook niet). Dat is echt genieten!
Voorheen stapte ik vaak halverwege af omdat hij te druk werd. Nu rijden we heel de rit gewoon relaxt uit. Okee, soms iets minder relaxt, maar over het algemeen is hij wel braaf
Moet wel zeggen dat hij wel graag voorop loopt. We galopperen daarom ook eigenlijk ook nooit, want Jim gaat echt een competitie aan. Compleet met bit vastpakken en bokseries enzo.
Als hij voorop mag is er niks aan de hand.
En stap en draf gaan gewoon goed.
Mando schreef:Ah wat lief Suus.
Echt een verrassing dus.
Ja leuk rijden in Appelscha.
Het friese meidengroepje gaat ook weer een ritje maken met zijn allen
He Siet, kan Sas wel mee op een blondje.... moet ze het geeltje maar thuis laten.. (arme sas)

Amanda schreef:156 winst... Jee, dat is lang geleden

S_uus schreef:Asra is een man
Rijdse!
Gelukkig zijn ze hier allemaal wel goed verkeersmak. We wonen tussen de boederijen dus groot verkeer zijn ze van jongs af aan al gewend, kijken dan ook niet meer op van trekkers, auto's, harde geluiden etc. 

Ik vind mijn ‘beperking’ absoluut geen beperking 
Jeej wat een verschil zeg met Jimmy! Wouw en zijn manen
Succes vrijdag! 
165 punten terwijl toen nog 156 punten winstpunt was, is idd erg netjes!
En beterschap 

doe verlopig ff met me Andalusier droom voor haflinger blijft er:-)