Het Haflinger DAGBOEK DEEL 2 !!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

arankeng

Re: Het Haflinger DAGBOEK DEEL 2 !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:56

@Sandrnia: wat een leuk plekkie om een mooie rit te maken!

Maureen: leuke foto in de paddock!

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 21:36

Marga:

Toch maar even hier posten wat er een beetje speelt hier. Sacha staat niet meer bij mij op stal, de "zogenaamde vriendin" is haar afspraken niet nagekomen en heeft alles gewoon niet door laten gaan toen we daar dus op stal aankwamen om haar kreupele trekpaard op te halen en Sjors dus al bij mij was afgeleverd. Ze liet me dus gewoon zitten met 2 paarden en een hoop kosten.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 05:59

Goh Marga daar ben je mooi klaar mee, niet te vertrouwen dus die vriendin, maar waarom staat Sascha niet meer bij jou op stal nu dan. Dat snap ik niet helemaal?

An en Storm;
Niets bijzonders, gisteren gewoon even in de bak gereden, ging wel ok, maar niet super.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 06:38

Nou daar sta je dan met twee paarden en allle kosten. Kan me je woede heel goed begrijpen. Heb je op der vestje gespuugd? Kan je dit wel dragen? Paard verleasen misschien? Heb je nu 2 paarden in 2 stallen? Dat is nog vervelender.
Ik had ook zo'n 'zogenaamde vriendin' ; 1e ze bereed Fralla met sporen, terwijl die al loopt als je denkt dat ze lopen moet. Sporen zijn totaal niet nodig (op haar) 2e ze zegde een week ervoor een vakantie af waar de afspraken als 8 maanden van vast stonden per SMS! met een ............. reden. toen kon ik gelijk ook niet meer met vakantie; had haar nodig als groom (en maatje, maar daar ga ik nu anders over denken) Ze vond het wel leuk dat ik alles betaalde }:)
ja meiden, ik ga graag met het karretje/koetsje erop uit.

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 10:02

Ja daar ben je echt mooi mee klaar he? Ik had de koopovereenkomst van Sjors al getekend, hij kwam helemaal uit zeeland met een vrachtwagen, dus hij wilde Sjors niet meer zo mee terug nemen, we waren met dit gezeik dus een halve dag verder. En ja An, sorry maar 2 paarden kan ik niet betalen. Ik moest dus eur 200 voor onkosten en transport betalen of ik kon eur 400 bijbetalen Sacha inruilen en Sjors houden.
Ik had Sacha dus aan Sandy verkocht op afbetaling, ze mocht meer dan de helft in 4 maanden afbetalen. Ik had Sacha aan haar verkocht voor het zelfde bedrag als waar ik haar voor heb gekocht en dat terwijl ik aan Sacha heel veel werk heb gehad en ze nu gewoon super goed en nageeflijk loopt, ze is bij mij naar de tandarts geweest, heb haar 2x laten enten want alles was verlopen, net ontwormt en 4 dagen geleden naar de smid geweest. Nu zegt ze dus dat ze helemaal niks mee gaat betalen van onkosten en dat ik er maar lekker in kan stikken. FIJNE VRIENDIN DIE SANDY *knip*.
Laatst bijgewerkt door RoWi op 16-10-12 21:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Op verzoek achternaam verwijderd

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:09

Maar sta je nu nog steeds met Sandy op stal ? dat zal toch echt vreselijk botsen zeg...

ik hoop echt voor je dat sascha op een of andere manier terug kan komen bij jou in de buurt. De man waar ze nu mee terug is is dat een handelaar die haar daarna verder verkoopt? Wie weet met geluk vind hij een baasje bij jou in de buurt..

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 10:15

M_hartje_M schreef:
Maar sta je nu nog steeds met Sandy op stal ? dat zal toch echt vreselijk botsen zeg...

ik hoop echt voor je dat sascha op een of andere manier terug kan komen bij jou in de buurt. De man waar ze nu mee terug is is dat een handelaar die haar daarna verder verkoopt? Wie weet met geluk vind hij een baasje bij jou in de buurt..

Nee gelukkig staat Sandy niet bij mij op stal maar ze zou bij mij op stal komen omdat ik Sacha niet wilde verhuizen en de pensionstalling waar zij staat echt bagger is, echt zo'n goedkope stalling waar geen pijltje stro in de stal ligt en waar de paarden alleen maar in een paddockje staan. Sacha is dus terug van waar ik haar heb gekocht, dat zijn lieve eerlijke mensen en heb aangegeven dat ze mijn telefoonnummer moeten geven aan de volgende kopers. Sacha wordt dus verkocht aan een particulier want dat heeft hij mij beloofd. Ik ken hun al heel lang en vind het zo rot ook voor hun dat het zo gelopen is.

Tevens had de stalling waar ik sta al alles in orde gemaakt voor nog een paard erbij, een kast leeg gemaakt, de eigenaresse had een taart voor ons gebakken enzo en ze heeft niet eens het fatsoen gehad om ook hun even af te bellen.
Laatst bijgewerkt door verwijderen op 16-10-12 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:16

marga ik pb je even.. misschien heb ik een prachtig idee

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 10:17

M_hartje_M schreef:

ja heeeeeeeeeeeel graag, heb vanacht dus weer geen oog dicht gedaan

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:24

Sjemira schreef:
M_hartje_M schreef:

ja heeeeeeeeeeeel graag, heb vanacht dus weer geen oog dicht gedaan

pbtje is verzonden. ik hoop dat het idee je een beetje bevalt :)

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:28

erg vervelend dat het allemaal zo heeft moeten lopen marga :(:)

ik heb vakantie, nouja werk vakantie, moet onwijs veel voor school doen en moet nog werken op de manege haha
dan ga k nog liever naar school :+

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:31

Pfoe wieneke dat stel ik allemaal uit tot zondag mijn huiswerk haha := erg he...

Vandaag gaan Angeltje en ik een poging doen tot wat te rijden.. Ik wil het eigenlijk niet doen maar ze moet toch haar beweging hebben. Misschien dat we maar wat balkjes gaan draven maar ik wil wel de lol erin houden. Dan ga ik maar eens beginnen met der oortjes, staart en misschien manen te knippen. Morgen na mama haar les ga ik der staart en benen wassen. Donderdag worden de foto's gemaakt :D owww ik heb er zo'n zin in!

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:32

ohh leuk fotos maken :))

ohh dat red k echt niet hoor, k moet een boek voor engels lezen van 280 blz, en daar een verslag van maken en nog veeeel meer

maar goed weer ontopic haha

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:40

Nee snap ik Marga, maar snapte even niet dat je Sascha mee terug hebt gegeven zeg maar. 2 paarden is niet haalbaar nee. Maar wat een trut zeg die vriendin. Ben benieuwd naar de pb van Maureen. Hoop dat jullie daar allebei misschien wat mee kunnen.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:41

Ik vind het niet erg om het nieuws met jullie te delen, maar ik denk dat Marga en ik dat eventjes iets beter moeten overleggen voordat we het hier op internet plaatsen :) Dus ik stel voor dat we daar nog heel eventjes mee wachten :j

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:53

Nee hoor eerst even alles goed uitwerken enz, voordat je hier iets neer zet ;-)

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 11:20

Marga zo leer je wel gelijk je vrienden kennen! Sommige mensen ken je wel de kop indrukken, maar ik lees dat je al weer plannetjes an het smeden ben met Maureen!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 11:26

Nou dames.. helaas maar het viel te proberen :)
Het was misschien de bedoeling dat ik sascha over kon nemen voor een paard voor mn moeder maar helaas, sascha is waarschijnlijk al verkocht aan een heel lief meisje :)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 11:51

Jammer Maureen, maar wel heel fijn voor Sascha natuurlijk :-)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:00

inderdaad, maar ik ben al blij dat sascha een leuk baasje heeft gevonden. ik had haar wel een geweldige haflinger gevonden.. maar helaas pindakaas!

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:39

Jammer Maureen! Gellukig krijgt Sacha het goed!

Jodie_Delano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 13:00

jeetje Marga wat een verhaal,, en niet een leuk verhaal ook.
als je hartje wilt luchten je weet dat je me altijd mag ''PB''.

knuf van mij..

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 16:37

lieve Maureen, Jody, An, Wienneke, Aranka, Sandrina,

Waarschijnlijk heeft Sacha idd al een nieuw huisje gevonden, er is een moeder met dochter van 12 jaar bij haar weesten kijken die er meteen helemaal verliefd op waren, meisje heeft er op gereden en Sacha deed het super. Deze week komen ze nog een x bij Sacha kijken en als het dan weer zo goed gaat is ze dus verkocht aan hun. Ze krijgen mijn telefoonnummer erbij dus kan dan contact houden hoe het met haar gaat. Ik denk dat dit misschien nog veeeeeeeeeeel beter is dan dat ze naar Sandy *knip* was gegaan want dat is iemand waar je niet van op aan kunt dus en mijn paard verdient veel beter.

Marga en Sjors (Bart):

Hahaha bij ons op stal is hij omgedoopt tot Bonte Bart, weet eigenlijk niet zo goed een leuke naam voor hem. Vandaag heb ik hem gelongeerd, jeeeeeeeeeee wat is tie braaf en reageerd hij overal super op. Ik miste Crispy nog heel erg, vooral het gevoelige en lieve aanhankelijke karakter. Nou deze meneer is zo koel als een koudbloed maar zo aanhankelijk als een arabiertje. Echt ik hoop dat ik heeeeeeeeeeeeeeeel lang mag gaan genieten van hem, het is echt een toppertje.
Laatst bijgewerkt door RoWi op 16-10-12 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek achternaam verwijderd

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:39

Wat fijn dat ze ws een goed baasje heeft gevonden Marga
Dat verdient ze echt

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:40

Fijn om te horen dat het zo goed ging met Sjors/Bart ( :') ) marga ! Ik hoop ook dat hij nog heel lang bij je mag blijven :) En voor sascha nogmaals, ik ben blij dat ze nu een goed baasje heeft gevonden hoor!

Ik zit nu op mijn pakketjes te wachten.. een eskadron halster, chaps, es pad en bodywarmer. Als ik die heb ga ik naar Angel :) En dan maar wat proberen te rijden of te tuttelen. Ik heb het echt al de hele tijd mega koud :o