Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
S_uus schreef:Nathalie83 schreef:Volgens mij was het ook werkelijk zoiets wat ik uiteindelijk riep toch S_uus??
Ik ging stiekem beetje vanuit dat de 2 die ik de tijden had doorgegeven had, er ook zouden zijn om foto's te maken... maar sta er helaas niet tussen.. Volgende keer beter..
Over zijn bles? In het begin van Ermelo ? Astrid zei dat zij dat was maar kan ook zijn dat jij dat was
Zijn er 3 geweest die Asra indd herkenden en ja aan zijn bles/sneb haha iemand vroeg zelf hoe het in zijn papieren stond als bles of sneb, hoewel ik het altijd sneb noem.
Nou weet je wat, volgend jaar maak ik mezelf ook een schema
Ik moet wel mn profiel updaten qua mijn foto's alleen FB is up to date..
S_uus schreef:Ja Nathalie ik herken je , dat was jij!!
_clau_1991 schreef:Ja, das idd jammer zeg! Misschien dat hij een beetje onder de indruk was om met allemaal andere paarden in een bak te springen? Dat hij daar een beetje opgezweept door was of zoiets? Gelukkig dat het al wel wat beter gaat!
Sita_ schreef:S_uus schreef:Nou bij de parade stond ie er mooi droog bij haha
1x deed ie wel maf mee trouwens toen we allemaal weg sprintten toch?
Ja, ze begonnen te klappen en toen spurtte hij dr vandoor.. Gonnie reed ook net langs een geluidsbox geloof ik, dus ja..