Deze knappe dame is Sara, Sara is 18 jaar. Sara is een nakomeling van Admiral.
En deze knappe dame is Sandy, Sandy is 15 jaar. Sandy is een nakomeling van Stefan van het Hout.
Deze 2 knappe merries zijn in 2007 gedekt door de KWPN hengst Zoë M ( v. Heartbreaker ) En in 2009 is er nog een nakomertje gekomen van Sara en zoonlief Als jullie ook foto's van hun willen zien moeten jullie het zeggen! Dan zal ik die ook hier neer zetten!
@nicolle britt hele leuke haflingers echt waar zijn heeeel mooi. maar zoals er in de regels staat maar 2 foto's per dag a.u.b. voor de topic wordt gesloten dus bewerk het alsjeblieft even.... niet gemeen bedoelt maar straks wordt de topic verwijdert.
BlueStar
Geplaatst: 16-07-12 17:46
Wat een mooie haflingers, en vele zo donker van kleur wat mooi. Onze jongens zijn vorige week zaterdag verhuist. Natuurlijk moeten ze even kennis maken met de nieuwe (toekomstige) weidegenoten.
Samen even staan om alles te bekijken.
Woestein
Geplaatst: 16-07-12 18:51
Mooie Haflingers heb ik gezien! Ook leuke en mooie foto's!
Ik wil me ook even melden
Heb 8 jaar lang een Haflinger gehad genaamd Woestein (ruin, 14-04-1999, Wallenstein x Atoll);
En nu (na een tussenstop met een Draver en een KWPNer) heb ik Nandeau van de Tschoggleberg (ruin, 21-04-2006, Nordsee x Alpenstein) Moet even lekker in training en staat inmiddels op dieet
20: Die 2e foto is gaaf Xdeena Leuke foto's anniekasaur Ook leuke foto's Kayleigh, en je avatar is ook mooi Mooie sprong marlies405 Lekker rijden zo in het bos elizexbeau Haha eetbare trailer hoef je in ieder geval geen liksteen te kopen , horsii Mooie foto's van Suflo, die 1e is gaaf! Leuke foto's, Kayleigh Stoere waterfoto's Marlis! Oei wat zal die vies zijn Wallie Leuke Haf xx_Lyzet!
21: Lieve foto zo liggend XDeena Springt fijn, mooi over de rug, Amanda Wat is die eerste mooi van kleur Jastiehorse En 2e schattig veulentje! Leuke foto's tahorselover Haha grappige foto zo erop staand Tristan Gave foto met die zonsondergang xMerleLove ! Die 1e foto is erg mooi Kayleigh
22: Haha die Story Wat ziet Luna er prachtig uit ! Leuke foto's van Surprise Mooi hoofdstel heeft Kanjer Haha James bij de tandarts, arm dier dat hij zo op de foto moet Leuke foto's LucasM, je Haf toont groter Die 1e foto van Beauty is leuk! Kyra heeft een mooie bles Stoere foto's Fee_, je Haf doet het netjes
23: Wat is Puk supermooi! Gave foto's op het strand met Kadans Walando is prachtig Mooie foto van Althess Wat is Daiske mooi donker Lieve foto van Marnix, sterkte er mee.. Leuke foto yv_on Ziet er beide erg netjes uit Fee_ Wat een apart en leuk hoofdstel Wallie Prachtige foto's Sophie!
24: Kyra ziet er netjes uit Mooi in conditie, zeker voor een 23 jarige tahorselover! Damella ziet er goed uit Leuke foto's weer yv_on Mooi dier josienJ ! Leuke foto's BeauKate Rijden ziet er netjes uit Fee_
25: Kanjer is een mooie Haflinger Leuke Haflingers heb je SaraSindy Die 1e foto is erg leuk Faringo Mooie en stoere foto's NicoleBritt! Damella doet het netjes zo te zien Ziet er netjes uit Marlis Wauw! (Ookal is het Haflingertopic), wat is die zwarte pony gaaf BlueStar! Je Haf is ook leuk Ik herken die foto van Woestijn nog! Leuke nieuwe Haflinger heb je Leuke foto's Kayleigh Mooie vlecht hoor zoeensep!