Heidi moedig en moeilijke om zo'n beslissing te nemen. Sterkte de komende tijd.
Marga
Zevenbergen is al bijna een uur rijden voor maron dus naar De Graaf engelbrechtjes mag ik wel een tent meenemen en overnachten
Vandaag niet gereden, gisteren wel de polder in en we hebben een leuk ritje kunnen maken.
Tijdens het rijden nog eens goed nagedacht of ik nu wel of niet ga lessen. En ik weet het nog steeds niet
Je heb dan toch de verpichting naar de vereniging toe om je neus zo af en toe eens te laten zien tijdens de lessen.
We moeten toch een behoorlijk stuk over de weg, dus moet ik iets gaan doen met ijzers of hoefschoenen.
Zullen allemaal wel uitvluchten zijn om het niet te doen
We denken dus nog even rustig na.

Echt respect! Hoop voor je dat je dit gauw een plaatsje kunt geven.. Vond je verhalen en belevingen altijd erg leuk om te lezen!
)
Was haar gedrag zo ontzettend zat dat ik haar op een eerlijke manier even goed op haar plek heb gezet en dat werkte
Heb dan ook heerlijk gereden! Flink beloont met muesli, wortels en een stukje brood! (als ze niet braaf is geweest krijgt ze altijd maar een beetje muesli omdat ik biotine geef
denk niet dat zij daar boodschap aan heeft, maar ik wel
)
en het weer vrij gehad.. Ga zo weer heen en dan met stalgenootje lekker een wandeling maken, want de bak zal wel weer nat zijn ben ik bang..

Dus morgen na het werk weer heen dan eerst Luna even rijden en dan weer trainen met Angie
en morgen half 6
gaat de wekker weer..
)

gelukkig dat het rijden uiteindelijk wel goed ging, maakt het toch weer goed