Leuke foto's zo in de zon Binnenkort heb ik ook weer een fotoshoot, allebei gaan weer een keer mee, eerst Wolder en dan een keer Goldy waarschijnlijk
Rhinocornn
Geplaatst: 11-07-11 23:59
Dankje
Leuk Ik maak nu vooral veel foto's om te oefenen, en gister scheen de zon mooi 's avonds, dus had m'n camera gepakt. Het is alleen irritant om foto's te maken, Omelia zit voordat ik een foto heb gemaakt weer met d'r neus tegen mijn lens aan
Daar heb ik vorig jaar ook mee gedaan Ik vind 'm hier beter lopen dan in Ruurlo! Ziet er netjes uit..
lloesje97
Geplaatst: 12-07-11 11:02
ja is altijd wel leuk vind ik , komt ook omdat ik er heel lang heb gereden en de mensen allemaal ken . ja hij voelde ook veel beter ja , en heb deze x ook 190 punten gehaald en de vorige 160, dus zit ook een goed verschil in
Wolder wijst er nog even op dat je binnen niet mag roken
Zijn manen hangen links (ander kant dus) maar ik doe een paar maantjes van de bovenste laag haren naar de andere kant zodat hij niet zo'n last heeft van al die vliegjes daar.
vind haar koppie op die onderste echt grandioos jeuj daar gaan we Ik heb me oude camera tegenwoordig standaard in me poetstas zitten als er dan iemand is druk ik hem in de handen
Haha tja Nessie.. dat krijg je als de hengst thuis is om te dekken Allemaal hengstige merries.. Wassen neem ik dan ook niet de moeite voor (alleen als het echt te erg wordt )
Nog 1 van m'n knappe mannetje (Dit is zijn lakhoofdstel) (Dit is dus de niet-manenkant, ik doe wat manen opzij zodat hij geen last heeft van vliegjes aan beide kanten )
Leuk zo buitenrijden met de pup.
Liiisaaa
Geplaatst: 13-07-11 09:34
Hee Stal Wamelink daar wou ik ook heen gaan met Nibbit, maar dan kreeg ik het iets te druk in het weekend helaas.
VivaLasDivas wat een prachtige Haflinger zeg, die manen
Lunaaaa
Wij hebben ook Nibbit op stal inclusief een heleboel merrie's. Gelukkig heeft hij er 2 gedekt dit jaar, mijn vriendin wordt altijd helemaal gek als haar merrie continu staat te pissen. Nibbit heeft nergens last van gelukkig.
@Chasey; prachtige foto's zeg! In de mooie Achterhoek toch?
@liiisaaa hahah dit jaar deden er niet zoveel mensen mee, en al helemaal weinig haflingers in vergelijking met de andere jaren,, vondt ik wel jammer=D.