ja was 2 weken geleden erg verkouden geworden en sinds afgelopen week is het zo goed als over.. maar als ik buk doet mijn voorhoofd pijn.. staat veel druk op.. en heb standaard hoofdpijn.. en ben heel wazig met kijken soms.. alsof ik in een droom leef zeg maar.
hier even een foto van vandaag .. ze staat hier lekker buiten te genieten. Je kan haar uier al een beetje zien en ze begint nu goed uit te buiken!
ze staat nu op een halve kilo merriebrok gemixd met muesli. dus kwart merrie kwart muesli.
IS het geen voorhoofdsholteontsteking dan? Vervelend hoor...
Wat ziet je meisje er mooi uit... ben benieuwd naar je veulie!
Hoe is t met mijn kleine meisje?
nts19
Geplaatst: 15-05-11 20:49
Ja mijn moeder denk het ook al.. dus ga dinsdag toch even langs kijken wat de dokter zegt.
jaa ik ben zoo benieuwd! iedereen heeft mij verteld hoe die eruit gaat zien dus ben benieuwd wie gelijk heeft!
met je kleine meisje gaat alles prima! Zou van de week weer foto's sturen! Ze is ondertussen keihard aan het rennen door mijn kamer en mijn voet aan het aanvallen! Het is wel een knuffeltantje.. ze komt vaak zeuren om opgepakt te worden dan wil ze mee computeren of gewoon even liggen op mijn borst.
ben je nietover vermoeid ? dan krijg je ook echt zoooo enooorme steek in je voorhoofd.
Roxylovee
Geplaatst: 15-05-11 21:02
knappe pown!
mijn oude verzorgpony, had ik een mailtje gestuurd naar de 'nieuwe eigenaren' maar is ze daardoor verkocht en bij wie ze toen stond hebben haar ook verkocht naar Zweden, ben nu m'n meisje uit het oog, ik baal zo!
Pff zit ik op school zonder laptop. Mog me laptp inleveren maar alles wordt ip de computers gedaan bij me opleiding. Gekke rot schjool word je achtelijk van
waaah ben al een tijd niet geweest hier. mega druk, veel verslagen en leren. heb ik een toets vandaag word ik eens goed ziek. hele ochtend overgeven en heel slap voelen.