ja als het goed is wel, mijn vader heeft dat allemaal geregeld en als er geen bevestiging was geweest van betaling of dergelijke dan had hij daar ook wel achteraan gemaild.
heb ik 100% vertrouwen in Maar ik wacht de mail nog wel even af.
S_uus
Ik twijfel nog steeds of ik kom, wil wel heel graag maar heb als het goed is daarvoor 2 weken ponykamp (ben leiding) dus ik moet even kijken of ik dagelijks tijd heb om dame even te doen en of ik dan niet volledig dood ben
Ik twijfel of ik toch niet beter bestgaand kan doen ipv springen.
Zou met pinksteren ook springwedstrijdje hebben, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken ivm 't veulen, maar ik weet heel niet hoe peerd is met springen op concours en dat had ik liever op een kleiner terrein willen proberen.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1489807 psssst, kijk daar eens<
S_uus
Geplaatst: 08-06-11 13:19
Hallo , topic is een beetje overleden haha. Maar het lijkt mij leuk , en een andere bokker ook , om een foto van jou met je haf of van je haflinger zelf hier neer te zetten zodat we elkaar misschien kunnen herkennen
Ik zal beginnen: Asra van Gawege, en ik heet dus Suzan maar roep maar gewoon Suus haha. Asra is 1,50 voor 2 jaar geleden viel ie toch wel op door zn grote haha.
Laatst bijgewerkt door S_uus op 08-06-11 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Vealosz
Geplaatst: 08-06-11 13:23
Dit ben ik met Jiske van den Beekenpieper.. Mij mag je gewoon Steef / Stefanie noemen.
Laatst bijgewerkt door Vealosz op 08-06-11 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heet Monique, maar Moon of Momo mag ook, Haflinger heet dus Wencke. Wencke heeft ook wel een opvallende bles (zie je niet zo goed op de foto, maar ze heeft een haakje) en ze is klein, maar 1.37m.