[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

naomimak

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:36

z o ik kom net van me wedstrijd af met bianca was zelf erg tevreden was best wel strenge jury maar toch 187 en 174 er groot punten verschil terwijl de proeven bijde wel goed gingen vond ik en het publiek... maarja toch weer 1 er bij dat voor de 2de keer L1 starte ben ik trots

stuka is ook net meteen bij bianca we gegaan en naar het land toe dus bianca staat op stal..

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:37

Fijn dat ej tevreden was naomimak.
Weer een winstpuntje dus.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:41

ja daarom
als je zlef maar tevreden bent het is en blijft een jury sport ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:49

:wave:

Amazone, haha Ice Age, geweldig!

Candace schreef:
Ach het gaat er ook niet om wat je bereikt in welke tak van de sport dan ook, het is veel leuker als je gewoon veel plezier hebt toch? :D

Juist, helemaal mee eens :D

MelisxFeikje, wat een rot nieuws zeg…

Yvanka, gefeliciteerd met de uitslagen :D netjes zeg, weer 2
winstpunten erbij :D

Susasuus, hopelijk is jullie huisje snel verkocht :D lieve foto’s :+:

Hier alles oke. Morgen weer een privélesje. Ben benieuwd hoe het gaat. En morgen/overmorgen (ik denk overmorgen, mijn ouders zijn dan thuis van vakantie en ik ben afhankelijk van hun met vervoer) even bellen voor de keuring.. ben echt benieuwd waar ze mij in zetten of wat ze op de pas zetten voor de wedstrijden..

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:08

laat je het me even weten paulien waar bij je word ingedeeld:p

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:34

Horsii hoop dat de nieuwe smid wat voor je kan betekenen! Erg lastig paarden met moeilijke hoeven! Mijn vorige verzorgpaard had voor echt platvoeten en daardoor snel scheuren ed. Moest dus ook vaker dan normaal naar de smid. IJzers kon hij gelukkig wel onder hebben.. Succes morgen!
Naomi, gefeliciteerd met je winstpunt! Netjes hoor!
Madeira gaat bellen *\o/* Goed hoor!

T schiet hier al aardig op gelukkig! Hopen het vandaag klaar te hebben, kunnen we morgen makelaar bellen voor foto's :j en dan hopelijk gauw: Doei huisje :wave:
Maar man, ze mogen van mij wel iets uitvinden waardoor er nooit meer stof zal zijn! Heb kamer en slaapkamer nu van top tot teen gepoetst en nu maar goed bijhouden.. (of een schoonmaakster inhuren :+ )
Vriendlief heeft een kamer/slaapkamer verbod }> die is namelijk nog tegels snijden---> stof!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:19

Horsii, ik ben het met Yvank eens! Ik zou een andere smid zoeken! Want peep d'r hoeven zijn echt te lang!
Ow komt al andere, ben benieuwd..

Ook goeiedag Naomi..

Paulien morgen weer prive lesje

Fijn dat je huisje opschiet Susa! Hopelijk kun je hem snel verkopen en droomplekje zoeken :)

Ik vandaag weer bij Miep en Willem geweest (ow verrek! ben vergeten te vragen of Willem naar Willem is vernoemd :+ Woensdag dan maar ff vragen) Athosja weer ff flink doorgepakt.. gaat steeds beter, Petra (lesgeefster) is ook nog poos met d'r bezig geweest.
Toen naar Avalon gelopen, maar die had het veel te druk met grasjes eten achterin het land.. en aangezien ik niet zomaar een land met jonge hengsten inloop, hem dus niet kunnen knuffen..
Wel weer volop genoten van al dat goud daar in de wei :z Het is echt stukje hemel op aarde..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:52

Warom zou je niet de hengstewei in lopen? Ik ga ook gewoon de hengstewei in om Nash te halen of te knuffelen. No problemo. Het zijn geen monsters alleen maar omdat het hengsten zijn :+ hihi :P

Pfff, ik voel me bagger. ben echt snot verkoude, knallende koppijn. Ik heb net al op de bank liggen slapen, ik moest alleen van Kevin weer wakker worden, anders slaap ik vannacht weer niet... Dat is misschien wel zo, maar ik liever nog een uurtje even gelegen, ik lag namelijk eindelijk lekker te dromen over de paarden, en over Kevin :+

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:13

Oeeh beterschap peelie!

Nou dames ik heb dus mijn wedstrijdje gereden, en het ging echt geweldig! :+: Marko deed zo zijn best! Was echt helemaal blij met hoe goed hij zich inzette voor mij. Helaas alleen geen winst gereden, geloof 178 en 174... Erg jammer, vond wel dat ik een winstpuntje verdiend had, het ging erg goed voor mijn gevoel. Het gaat wel vaker wat raar met de punten op die locatie, er zijn namelijk 2 jury's. 1 doet de B en de L1, en de ander vanaf L2. Ze wisselen steeds af. Nu is er dus eentje bij die steeds enorm lage punten geeft, er was een meisje die echt giga netjes reed en ze had nog minder punten dan ik... Het hoogste wat er is gereden in mijn categorie is 181. Beetje jammer... Maargoed ik heb heerlijk gereden en ik ben trots op mijn ventje, hij heeft goed zijn best gedaan en de volgende keer starten we gewoon weer. :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:13

haha ik weet, als het een land vol jonge merries was geweest, had ik het ook niet gedaan :+ puur omdat ik de paarden niet ken..
Vervelend dat je nie fit bent.. Jammer van je droom ;) dat zijn de fijne dromen :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:17

Candace schreef:
Oeeh beterschap peelie!

Nou dames ik heb dus mijn wedstrijdje gereden, en het ging echt geweldig! :+: Marko deed zo zijn best! Was echt helemaal blij met hoe goed hij zich inzette voor mij. Helaas alleen geen winst gereden, geloof 178 en 174... Erg jammer, vond wel dat ik een winstpuntje verdiend had, het ging erg goed voor mijn gevoel. Het gaat wel vaker wat raar met de punten op die locatie, er zijn namelijk 2 jury's. 1 doet de B en de L1, en de ander vanaf L2. Ze wisselen steeds af. Nu is er dus eentje bij die steeds enorm lage punten geeft, er was een meisje die echt giga netjes reed en ze had nog minder punten dan ik... Het hoogste wat er is gereden in mijn categorie is 181. Beetje jammer... Maargoed ik heb heerlijk gereden en ik ben trots op mijn ventje, hij heeft goed zijn best gedaan en de volgende keer starten we gewoon weer. :D

ja dat is het vervelende van dressuur
daarom is mijn motto als ik tevreden ben dan is het goed
natuurlijk heb je wel wp nodig om door te stromen maar je rijdt ook wel eens slecht voor je gevoel en dan krijg je wel een wp
succes een volgende x

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:29

Ja precies Flurk, ik ben super blij met hoe hij liep vandaag, dus t is voor mij allang oké. Maar wptje was leuk geweest. :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:32

Candace schreef:
Ja precies Flurk, ik ben super blij met hoe hij liep vandaag, dus t is voor mij allang oké. Maar wptje was leuk geweest. :)

je hebt er al meer dan Wervelwind
wij hebben pas B+3 (aangespannen dan wel)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:48

naomimak schreef:
z o ik kom net van me wedstrijd af met bianca was zelf erg tevreden was best wel strenge jury maar toch 187 en 174 er groot punten verschil terwijl de proeven bijde wel goed gingen vond ik en het publiek... maarja toch weer 1 er bij dat voor de 2de keer L1 starte ben ik trots

stuka is ook net meteen bij bianca we gegaan en naar het land toe dus bianca staat op stal..

netjes :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:46

natahalie@mocht je er nog eens aan denken om te vragen of ''mijn'' willem naar willem is genoemd dan hoor ik het wel haha en misschien hebben ze nog wel een foto van hem toen willem nog een willempie was. :+ dat zou ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk vinden. :D

vandaag niet bij willem geweest,hij heeft een dagje vrij. :D morgen gaan we het weer proberen.
gisteren was hij niet voor rede vatbaar :+
aan de enen kant van de bak liepen merrie's met veulens,en aan de andere kant 2 jonge hengsten,en die wilde hij het liefs in blikken 8-)
hij was niet met zn gedachten bij mij zeg maar haha dus het rijden ging niet denderend.
morgen probeeren we het gewoon weer op nieuw,hij zal het toch moeten leren,11 september moet hij ook tussen andere paarden lopen zonder zijn eigen druk te maken.(ermelo)

naomimak@gefeliciteerd met je winstpunt.
horsii,volgens mij mag de hoef ingekort worden tot net aan de ''witte lijn'' dus zo van af de foto lijkt de hoef te lang,maar het kan heel goed zijn dat je paardje er dan niet lekker op loopt,jij kent haar het beste,maar ik vind het er niet heel erg uit zien hoor,loopt ze niet kreupel?

ik ga nog even een rondje met de hond wandelen,het is prachtig weer nog.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:48

Op het gras niet maar dat is zachte ondergrond. Of ze op het verharde gevoelig of kreupel loop kunnen we niet uit proberen. Doordat de stal afgesloten is en we alleen in het land kunnen.

Mensen die peep kennen weten dat haar hoeven goed bijgehouden worden en echt altijd maar net lang genoeg zijn. Ze heb hoeven die wel groeien maar heel erg langzaam. Er kan elke x echt maar een minimaal stukje af anders zijn ze te kort en gaat het niet goed emt der voeten.

Leuk he hengsten soms hha:P

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:57

dankje wel
ik was zelf wel erg tevreden er over:P

ik heb dat inderdaad ook wel is met jurys dat je echt dnek dat was top en dan valle je punten tegen en dan denkje wat een bagger proef en dan dikke punten...

net met honola buiten gereden voor het eerste(over de weg)
ze was erg braaf vooral voor niet 100% verkeersmak en 2 weken onder het zadel:P

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:03

ik heb ook al aardig wat proefjes gereden,en was er eigenlijk wel klaar mee.......dressuur is nu eenmaal een jury sport,het is maar net wat die persoon op dat moment wil zien......maar het begint nu met willem toch wel weer te kriebelen hoor,en ben nu oud en wijs zat om mij er niet meer zo druk over te maken als de jury zijn/haar dag niet heeft. :D het gaat inderdaad er om wat je zelf er van vind,en als het goed gaat en je krijgt dan ook nog eens een winstpunt dan is het helemaal geweldig natuurlijk.

knap van je paardje hoor,cool karakter is het niet? 8-)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:38

als je het over mij had :P na bianca kan zich erg druk maken om niks nu is het veulen er gelukig af maar steeds hineken en zo naja ik maak me daar niet meer druk om .
we trainen en doen ons best :P

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:41

ook al zo'n heete haf dus haha
komt vast goed.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:42

haah ja daarom
ik hou niet van dat luie gedoe geenf mij maar wat temprament
ik heb er hard voor moeten vechten met beleren
maar de doorzeter wint en nu zijn we een top team :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:49

ach daarom dressuur is en blijft een jurysport :) , zo had ik vandaag ook bij de ene jury een 9 op verzorging en bij de ander een 7 , en bij de 1 een 7 op houding en bij de ander een 6

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:50

maar dat verzorigng van een haflinger vind ik gewoon als is ze staart manen en zo mooi schoon wit hoor je ook een 9 te krijgen vind ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:56

ach ik vind een 8 ook mooi hoor :) , iedereen doet zn best om zijn of haar paard mooi te maken. Een haf is wel veel waswerk maarja dat hoort dr bij :)) , start altijd met alles los dus dan moet het ook schoon zijn :P