Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Candace schreef:Ach het gaat er ook niet om wat je bereikt in welke tak van de sport dan ook, het is veel leuker als je gewoon veel plezier hebt toch?
Candace schreef:Oeeh beterschap peelie!
Nou dames ik heb dus mijn wedstrijdje gereden, en het ging echt geweldig!Marko deed zo zijn best! Was echt helemaal blij met hoe goed hij zich inzette voor mij. Helaas alleen geen winst gereden, geloof 178 en 174... Erg jammer, vond wel dat ik een winstpuntje verdiend had, het ging erg goed voor mijn gevoel. Het gaat wel vaker wat raar met de punten op die locatie, er zijn namelijk 2 jury's. 1 doet de B en de L1, en de ander vanaf L2. Ze wisselen steeds af. Nu is er dus eentje bij die steeds enorm lage punten geeft, er was een meisje die echt giga netjes reed en ze had nog minder punten dan ik... Het hoogste wat er is gereden in mijn categorie is 181. Beetje jammer... Maargoed ik heb heerlijk gereden en ik ben trots op mijn ventje, hij heeft goed zijn best gedaan en de volgende keer starten we gewoon weer.
naomimak schreef:z o ik kom net van me wedstrijd af met bianca was zelf erg tevreden was best wel strenge jury maar toch 187 en 174 er groot punten verschil terwijl de proeven bijde wel goed gingen vond ik en het publiek... maarja toch weer 1 er bij dat voor de 2de keer L1 starte ben ik trots
stuka is ook net meteen bij bianca we gegaan en naar het land toe dus bianca staat op stal..