TjelleBieb schreef:Net op het moment dat ik weer wat sneller wil gaan, begint Leon hele verhalen te vertellen.
kerls

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Net op het moment dat ik weer wat sneller wil gaan, begint Leon hele verhalen te vertellen.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:PC word weer slomer, handjes gaan weer sneller.
nou bokt is traag
TjelleBieb schreef:There comes trouble.
Een kerel zit weer te stoken tussen Leon en ze allerliefste vriendje.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Net op het moment dat ik weer wat sneller wil gaan, begint Leon hele verhalen te vertellen.
kerls
TjelleBieb schreef:Ja écht he?
TjelleBieb schreef:Dacht ik dus al, me zusje is wakker en ligt keihard te janken.
Dringt die scheet nu pas tot d'r door..
Of komt de stank net langs gewaait..
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:There comes trouble.
Een kerel zit weer te stoken tussen Leon en ze allerliefste vriendje.
wttn???
Monica_86 schreef:pfff &^%$@ bokt
Monica_86 schreef:Tjelll
TjelleBieb schreef:Een jongen waar Leon wél wat heeft gedaan (in het verleden) die is nu tegen Leon aan het vertellen dat Mathijs (Leon's vriend) op de chat hele verhalen heeft, en dat Leon ze ogen eens goed moet openhouden.
Terwijl Leon dondersgoed weet dat Wouter (die gozer dus) jaloers is, maar nu gaat hij gelijk twijfelen aan Mathijs. (Lastiglastig..)
Monica_86 schreef:
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:pfff &^%$@ bokt
YEAHHH!
Ga het eens GOED doen.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Een jongen waar Leon wél wat heeft gedaan (in het verleden) die is nu tegen Leon aan het vertellen dat Mathijs (Leon's vriend) op de chat hele verhalen heeft, en dat Leon ze ogen eens goed moet openhouden.
Terwijl Leon dondersgoed weet dat Wouter (die gozer dus) jaloers is, maar nu gaat hij gelijk twijfelen aan Mathijs. (Lastiglastig..)
oliebol.... altijd fijn die mensen die zitten te stoken
TjelleBieb schreef:Nieuwe page btw.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:YEAHHH!
Ga het eens GOED doen.
jah hijs hier echt heeeeeel traag
TjelleBieb schreef:Precies, en Leon gaat dan ook nog eens twijfelen, terwijl hij WEET dat Mathijs dat niet zo doen.
TjelleBieb schreef:Hier ook, hij blijft de hele tijd hangen.