Goeie voornemens iedereen Nou ik wil echt meer komen schrijven hier Start dit jaar met frisse moed schouder zal nooit meer 100% worden maar met me correctie shirt gaat top Heb de afgelopen tijd nog wel wedstrijd gereden en sta eerste in competitie laatste wedstrijd weer 4 winstpunten sta op L2+17 Nog 2 keer wedstrijd voor de eindstand ik rij 14 jan nog een keer kijken waar ik dan sta met de uitslag als ik zo hoog sta en niet meer in te halen ben dan start ik daarna M1 heb ik al 1 keer gedaan en winst gereden dit jaar hiervoor gaan trainen en de keertwendingen maar eens oefenen Weet geen hulpen stom he
Dochterlief wil ook gaan starten helaas is hij moeilijk nagevelijk te rijden en we proberen eerst BB Ga zo ff Knhs bellen ze is wel lid van de fnrs
Een vriendin van mij heeft een kruising haflinger x schwarzwalder fuchs. Nu 8 jaar oud, wordt vooral hobbelend en recreatief gereden Hij is stekelharig, dus in de zomer erg licht en in de winter wat roder. Hij heeft als karakter: vreselijk eigenwijs en eigengereid haha. Volgens mij wil zij wel een keer B starten, maar dit heel rustig en op haar tempo.
Grappig dat dat uit een combi haf en Schwarzwalder Fuchs komt.
Kimmutjuh89
Geplaatst: 02-01-17 21:57
Mirranda schreef:
Leuk exemplaar zo'n stekelharige
Grappig dat dat uit een combi haf en Schwarzwalder Fuchs komt.
Ja, wat ik begrepen heb is dat ze wilden uitzoeken hoe zo'n combi uitpakte Fabio was daarvan het resultaat. Ze hebben wel een barok haflinger en een barok fuchs gepakt, dus Faab is ook wel van het stevige type. Hij meet nu 143,5cm
Grappig zo'n stekelharige uit een haf x funch. Wel een leuke kruising.
Hier helaas niet zo'n leuk begin vh jaar. Uit het bloed kwam naar voren dat haar spierenzymen flink verhoogd zijn/waren. Over 2 weken weer prikken en nu op de metacam.
Ik volg jullie nog wel mee maar zal niet meer zo actief zijn de komende tijd...
loulou
Geplaatst: 04-01-17 19:47
Hoi allemaal,
Ik wil me ook graag 'aanmelden'. Sinds kort in het bezit van een 5 jarige haflinger merrie genaamd Aagje. Ze is altijd recreatief gereden en we zijn nu haar aan het werk om er ook een dressuur pony van te maken. In juni is er bij ons in de buurt een haflinger wedstrijd en dan wil ik haar eigenlijk voor het eerst meenemen op wedstrijd.
Ze was ongeloof scheef in haar lijf en ze is ook een tikkeltje lui. Dus ik ben nu vooral bezig met rechtrichten en reactie op het been.
loulou, welkom! Wat een leuk koppie heeft ze, succes met jullie wedstrijd!
Flicka heeft lekker een paar weken 'actieve' vakantie gehad, heb haar vandaag weer een beetje opgepakt en dat ging eigenlijk heel goed We trainen lekker door voor ons M-debuut
loulou
Geplaatst: 04-01-17 22:39
Dank jullie wel
Wat balen punk. Betekend het dat ze spierbevangen is? Sterkte ermee, hopelijk knapt ze snel op.
Wat leuk dat jullie al bijna M gaan starten. Onze wedstrijd duurt gelukkig nog even. Ze is nu nog niet echt wedstrijd klaar
Mirranda
Geplaatst: 05-01-17 11:56
Welkom Loulou en knappe Aagje
Balen Punk, zeker geen best begin van 2017.
Martine_Levi
Geplaatst: 05-01-17 12:24
Welkom Loulou!
Vervelend Punk! Heeft de da verteld hoe dit kan komen? Mijn merrie heeft ook snel last van de spieren en op advies van de da heb ik mijn voerbeleid aan moeten passen, sindsdien (klopt af) hebben we eigenlijk nergens last meer van.
Mij is geadviseerd om zo min mogelijk suikers te voeren en voor de spieren magnesium en Neutradex er bij te geven. Zo staat ze 's zomers alleen nog met grasmasker op de wei en krijgt ze in plaats van een suikerrijk rantsoen een vetrijk rantsoen.