Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kwa tijd hoeven wij in principe geen verzorger en kwa kosten ook niet, kunnen wij een dag niet staat ze toch buiten
maar het is wel fijn als je iemand anders ook een leuk paardje kan geven om 2 keer per week mee te tutten en werken. Niet iedereen kan een paard houden
maar is de klik er niet of zien we dat peeps te moeilijk is voor ze, want dat is ze gewoon. Is het heel simpel maar gaat het over 
en half 4 als een speer naar huis om naar mijn kyra beest te gaan. Wat mis ik die kleine gouden rakker
hoop dat het mee valt met de file maar zal wel niet, iedereen wil terug naar dat eiland haha. 

Die deken staat dr leuk!
Het ging echt super!
ze is een tijd niet meer echt gereden. Vriendin soms nog opgezeten en 5 minuten gestapt in de wei. Maar nu was het met reflectie om, zadel erop en gaan! echt super!
En vandaag kwam de smid voor het eerst voor lely! Op het begin beetje steigeren en uitproberen maar hij had veel geduld en na een harde boze stem was het over! En was ze grote maatjes met de hoefsmid! En straks ga ik lekker even tutten!

shilady schreef:Vind haar heel flink voor een merrie
Ja als ik iets leuks zie en het heeft een prima prijsje denk ik dat het toch naar huis mee gaat
vond het zonde om te doen maar ik kreeg er advies voor dus ik dacht agh alles groeit aan! 

moest er hard om lachen, raar beest! 
echt knap kind aan het worden