Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hoppa het zadel in, eerst rondje met haar ernaast toen liet ze los, wel nog ernaast blijven lopen. (Ik steeds: wel nog ff vasthouden he, ze luisterde mooi niet
) Daarna begonnen de kriebels weer terug te komen en durfde ik in een volte te rijden met haar in het midden en zelfs nog twee drafjes gedaan en 2/3e van de baan gebruikt
zat zelfs nog vrij stabiel in het zadel en hij bleef super braaf rustig draven. Hij voelt weer als vanouds op een enkelgebroken bitje
ben zoooooooooooooooooo blij
wat voelt dat dan goed he

whoops

K had al paar keer verwijderd, dacht al die ken ik niet
Goed dat je nu bij hebt gezet
heb je geaccepteerd 

fijn Gail!
dus lekker naar stal gegaan. Had Marena haar freestyle outfit aangetrokken aangezien ze niet kreupelde met uit het land halen. Met grondwerken liep ze ook normaal/gewoon. Dus nog even met pad en touwhalster gereden
ze deed het super!
Het stomme is, in stap buigt ze wel alle kanten op, in draf linksom heel moeilijk, terwijl rechts super makkelijk gaat, en in gallop is het op dit moment een groot drama
hihi, ze denk alleen maar aan hard hard hard! Ik moet dus eigenlijk in mijn eentje op buitenrit en haar gewoon even laten gaan. Dan is ze die energie weer kwijt.
gaat goed 
durf je het wel zo aan met een vreemde?
al denken verzorgers dat altijd wel