Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Pauline: op tijd beginnen kan geen kwaad. Wel vervelend dat ze je daarvoor afwijzen....
Hinke schreef:@nathalie: vervelend zeg... Maar er is dus niks echt gestolen, het was alleen een poging?
@madeira: fijn dat het goed ging, ook wel geruststellend voor jezelf dat je het gallopprobleempje nu zelf weet op te vangen![]()
@arweyn: heel herkenbaarWil je moeder hem nu nog wel longeren?
Nog een filmpje van mijn veulen, van de 'schriktraining' in de kerstvakantie http://www.youtube.com/watch?v=PsIjZWh2BwA
niet zo'n interessant filmpje, ik wilde hem nog editten maar dat doe ik later wel een keertje.
joopiexx schreef:Jeetje Nathalie wat zuur zeg! zag et in je www op hyves als staan!
Hinke ik rij nu met een enkelgebroken bitje, een vrij dikke zodat hij zn tong er niet over heen gooit.
Hiervoor had ik dubbelgebroken, maar die ligt nu even in de kast. Het enkelgebroken bit is voor hem fijner, dat merk ik aan de manier waarop hij het aanneemt.
Dat rennen is niet nieuw, ik heb begrepen dat hij er altijd een handje van heeft gehad. Hij lost dingen op met wegrennen, dus ook werken. Hij is ook wel fris door dit weer natuurlijk maarja, het is geen excuus. Vandaag 25 minuten gelongeerd, en daarna nog een half uur gereden. Hij is 2 keer gaan galoperen, maar dat was redelijk gecontroleerd! En daarna liep hij redelijk fijn. Morgen ochtend mag hij weer aan de longe, en dan ga k s avonds nog even rijden.
Nathalie83 schreef:Leuk filmpje!echt grappig, gaat ze 'op de kletter' voor het plastic die ze zelf tussen de tanden heeft
![]()
Was er ook ff fllink zuur van Jody.. Maarja.. heb me er maar bij neer gelegd..
K hoop dat wenner er gauw mee ophoud.. Athos gaat bokken of slaan om onder het werk uit te komen.. vooral als ze d'r achterbenen moet gebruikenben ook heel benieuwd hoe dat straks weer gaat.. ze is iig super fris..
Hinke schreef:@nathalie: dat is wel minder... Maar hoe kan het dat er al 2 keer is ingebroken, woon je in zo'n gure buurt?![]()
@arweyn:bedankt voor je reactie op youtubeEn logisch dat je moeder hem niet meer wil longeren
Kreeg ze hem wel weer te pakken?
joopiexx schreef:Nouja hij is wel nog lastig maar ik had hem met dubbele lijnen gelongeerd dus hij had al ff flink gewerkt voordat ik er opging.
Dus dan heeft hij toch wel ietsie minder praatjes. Ga ook kijken of ik, als het weer het toelaat, deze week 2x kan lessen. We moeten er gewoon even doorheen en ik weet zeker dat ik daarna een heel fijn te rijden paard heb want ik kan er al zoveel meer mee als toen ik hem net had. Dus hij is heel leergierig, maar geef m is ongelijk, je moet toch even weten hoe ver je kunt gaan.
Hinke schreef:@nathalie: dat is wel minder... Maar hoe kan het dat er al 2 keer is ingebroken, woon je in zo'n gure buurt?