Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:9 maanden herstel! jeetje dat is veel. Maar ik snap dat je het er voor over hebt!
pff, de ketting van mijn fiets is er af, en ik krijg de kast er niet af... :S zucht!
belangerijk
dat meisje die in het weekend kan weet ik nog niet zeker, wil haar eerst een keertje laten rijden en dan wil ik er op. Want ik zie niet hoe ze rijdt, maar als ik er daarna op ga, en dit 2x ofzo probeer, weet ik genoeg 
joopiexx schreef:Ja zo een dichte, die open zijn veel makkelijker..
Ik moet maar eens leren een band plakken, want ik ben zowat 23 en kan dat dus absoluut niet..
Straks maar weer ff naar de kermis, altijd leuk feestweek hier in t dorp.

)
had een aanbieding gezien van de HV polo dekjes, een dekje + bijpassende bandages voor maar 40 euri 
Niks spannends gebeurd de laatste 1,5 dag?Freya schreef:joopiexx schreef:Ja zo een dichte, die open zijn veel makkelijker..
Ik moet maar eens leren een band plakken, want ik ben zowat 23 en kan dat dus absoluut niet..
Straks maar weer ff naar de kermis, altijd leuk feestweek hier in t dorp.
Dat zijn van die dingen die je niet wilt kunnen hoor! Ik kan het in theorie wel, maar het is een klerewerk en ik ben er zo 3 uur mee bezig. Dan toch liever naar de fietsenmaker!
Troost, ik ben 33 en kan ook geen band plakken, maar ja ik fiets nooit.
Ben uiteindelijk uren bezig geweest met wassen+vlechten. Heb een leuke bodyprotector 2dehands gezien en ik denk dat ik die ga kopen. En ik ben gevraagd om mee te doen met een onderling dressuurproefje, op onze eigen stal. Was zelf niet op het idee gekomen om nu een dressuurproef met haar te rijden, want a) ben ik nog nooit serieus met haar in de bak aan de slag gegaan en b)kan ik met ankie op dit moment (en wss ook over een maand
)geen winstpuntwaardige b-proef rijden met haar, ook niet als het een proefje is met alleen draf en stap. Maar het zou natuurlijk leuk zijn voor de mensen die het organiseren als er veel mensen mee doen. En daarnaast is het een goede ervaring voor ankie, zo op een druk terein rijden met allemaal andere paarden ed.