Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:nou ik mis nienke verschrikkelijk, been was gister weer loei dik en hard, nu nog een week extra rust, mag nu helemaal niet meer naar Nienke en zo gaanSchool is het hartstikke druk en een paardje die ik vroeger gereden heb is verkocht
lotteluvah schreef:
lotteluvah schreef:
Hilde_q schreef:de vorige keer dat ik was geweest fietste ik naar huis en is ze me de hele weg acjhterna gerend hinnekend. Toen heb ik lopen brullen johTerwijl het rijden juist zo bagger gaat word ze in de omgang steeds liever
Mis dat achterbakse koppie van der,, niemand die haar meer wil rijden ineens
xLariss schreef:
xLariss schreef:
Hilde_q schreef:de vorige keer dat ik was geweest fietste ik naar huis en is ze me de hele weg achterna gerend hinnekend. Toen heb ik lopen brullen johTerwijl het rijden juist zo bagger gaat word ze in de omgang steeds liever
Mis dat achterbakse koppie van der,, niemand die haar meer wil rijden ineens
Hilde_q schreef:Vinden jullie het goed dat ik een andere keer bijlees?![]()
Hilde_q schreef:omg lelijk
xLariss schreef:Hilde_q schreef:omg lelijk
Lelijk!!?
Nee joh, ik vind ze echt prachtig; ik heb ze in alle 3 de kleuren en ik zeg je dat staat super lief op een haf
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Lelijk!!?
Nee joh, ik vind ze echt prachtig; ik heb ze in alle 3 de kleuren en ik zeg je dat staat super lief op een haf
Meen je dat?
Ik vind ze echt afschuwelijk lelijk.
xLariss schreef:Pfoee, jullie hebben geen smaak.
xLariss schreef:Nee grapje, tuurlijk heb ik dat hoofdstel niet