SmeeJ schreef:die muis bovenaan de blz.
jahwel hij ziet er lief uit maar hou totaal niet van muizen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:die muis bovenaan de blz.
dlientjuh schreef:ik wil amber ook wel opvoeden![]()
1 dag bij hem en hij vergeet het nooit meer dusseh laat de meeting snel komen
mak beestje dan joh
dlientjuh schreef:heb jij me niet toevallig nog geblokt?
SmeeJ schreef:ooh, op school vanochtend wou ik ff naar de bakker toe fietsen in de pauze met een vriendin.
Dus wij fietsen bijna uit de poort, komt er opeens een jongen aan vanachter een busje op de stoep.
Rijd ik vol in zijn achterwiel, die dubbel ik en vriendin op de grond.
Moest ik naar het ziekenhuis omdat ik me pols niet meer kon bewegen, bleek het een botfractuur te zijn.
Hij dik trammelant maken etc, maar de concierge had het gezien dus hij kon ons de schuld niet geven..
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:75 euro.
das wel veel, maar scapa is duur heb je foto?
lotteluvah schreef:
Deze krijg ik nu in het zwart.
lotteluvah schreef:Zwart voor dresuur bruin voor springen
lotteluvah schreef:
En deze wil ik nog graag in normaal leer en dan donkerbruin
dlientjuh schreef:ik ga slapen!tot morgen
dlientjuh schreef:ik ga slapen!tot morgen
Girlgamer schreef:Link was trouwens vanmorgen voor het eerst in zijn leven geschoren. Geen verdoving nodig (had ik ook niet verwacht) en niks aan het handje. Alleen voor zijn oren en voorhoofd maar even een praampje omgedaan. Mijn geweldige vent
kekaro schreef:ik doe mijn best dames hihi
komt vast goed, maar er zijn zoveel mensen hier inmiddels, het gaat zo snel !
ik ben al een oud vrouwtje hahaha kan het niet meer bijbenen hoor
Evatje schreef:Heey! Vanmorgen Lou geladen op de trailer, ging perfect!Ben helemaal happy
Girlgamer schreef:Ik heb een paar jaar geleden ook nepnagels gehad. Ik kon er echt niet mee omgaan. En bij alle rijhandschoentjes staken de nagels eruit
Pijn heb ik trouwens nooit gehad.
Monica_86 schreef:babs hoeveel moet je nog![]()
Monica_86 schreef:jah kan hem voor 15 euro incl krijgen, dus denk dak dat maar ga doen
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:jah kan hem voor 15 euro incl krijgen, dus denk dak dat maar ga doen
en... heb je hem al??