ik ben vandaag bij de ej geweest leuk vakantie uitstapje en ja, als ik naar de ej ga koop ik altijd meer dan ik dacht
ik heb een heeeel leuk dekje gekocht: donkerblauw met oranje en een uitrijdeken en knottendraad en een knottennaald en sokken en ook nog een plastron en nog veeeeel meer
Net weer een lesje gereden met m'n verzorgpaard. Ging niet zo lekker.. erg tegen de hand en wilde niet los laten.. gelukkig in de laatste minuten werd ze eindelijk los dus wel goed afgesloten! Van de week nog de vraag gesteld welk kleur dekje en heb de blauwe gekozen.. hij past gelukkig net (iets met een dikke buik haha)
Staat inderdaad mooi die kleur! Erg chique. Ben benieuwd hoe de lichtblauwe staat, al ga ik er voorlopig nog niet op.. Vandaag bloed afgenomen, even wachten op de uitslag dus..
Mooi dat je een goed bit gevonden hebt plutolover, idd erg verschillend per paard. heb punk nog nooit op een appelbit gereden omdat ik weet dat ze heel snel wondjes heeft, durf ik dus niet aan..
Meiden, ondanks dat ik de laatste tijd maar weinig reageer, ik lees wel mee. Wil ik jullie allenmaal toch de beste wensen voor2017 doen! Maak er wat moois van.
Mirranda
Geplaatst: 31-12-16 16:00
Haha Peelie, ik dus ook ,maar beetje heel erg druk gehad en nu lekker weekje vrij.