Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je haflinger een puist op de neus heeft?

Het slinkt wel.. ik kijk het even aan en als het te lang blijft zitten bel ik de da..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Leuke foto's Lara!
Ik ben vamiddag weer met Wes op pad geweest. 8.89 kilometer gelopen in 1.39 uur (alleen stappen). Wes vond het super en hij was zo braaf! Het viaduct vindt hij spannend, maar hij liep er zo onder door. En ook om de stoomtrein gaf hij niks. Het was wel heel koud trouwensZelfs met thermolaarzen waren mijn voeten nog koud. Wes had zijn uitrijdeken om en leek nergens last van te hebben. Mijn vader was mee op de fiets en die heeft wat foto's gemaakt van ons.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Knap koppie![]()
[ Afbeelding ]
xx_Charlot schreef:Ik ga even een paar fotootjes spammen van de fotomeeting van twee weken geleden hoor
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
mara168 schreef:Sorry meiden, ik heb ontzettend weinig gereageerd hier. Ik sleep mezelf morgen achter de laptop en ga even op iedereen reageren!!
Ik wil wel alvast even zeggen dat het erg mooie foto's zijn op deze pagina!! Heel leuk
Ook wil ik even melden dat woensdag mijn laatste dag is met Apollo, het is tussen mij en Tamara niet helemaal goed gegaan dus heb ik besloten dat ik ermee stop. Verder wil ik er liever niks over kwijt alleen dat ik het erg jammer vind.
Is het nu de bedoeling dat ik uit het topic stap? Ik zit er nog niet lang in namelijk.
xLaraaj schreef:Gisteren naar de kerstjumping mechelen geweest en daar een eskadron polopad red en een bodywarmer van spooks gescoord :
[ [url=m/9Q70LX.jpg]Afbeelding[/url] ]
En eerder deze week de nici cobalt taupe gescoord. Dit is niet mijn dekje. Mijn is 2de hands dus al gebruikssporen
[ [url=m/TXoT9i.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Patriciaa schreef:Leuke dingen lara!
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je haflinger een puist op de neus heeft?
[ [url=m/bVmpwx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het slinkt wel.. ik kijk het even aan en als het te lang blijft zitten bel ik de da..
_Sanne schreef:Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Leuke voornemens heeft iedereen!
Mijn voornemens:
- Onderling starten met Jolina (just for fun)
- Vetpercentage naar 20% brengen
- Spiermassa verhogen
- 10km achter elkaar kunnen hardlopen
- Veel fotoshoots mogen doen!
- Huis kopen
- .... (sommige hier weten wat ik bedoel)
Naomi_Haffie schreef:Is dit wat voor de mensen die niet te ver weg wonen?
[SGW] NK Eventing koudbloeden in renswoude 16-8-2015