Het word nu idd wel tijd voor mooi weer, de krokussen en de sneeuwklokjes die bloeien hier al! (en de lammertijd hebben we al ongeveer volledig gehad.. ) Nu de veulentjes nog!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ben wel heel blij dat Storm nu mooi op gewicht is, want die was echt veels te zwaar op mijn vorige stalling.
Ooit komt Athos er ook op te staan haha
Even "Zon op slurpen" haha 
( 
Heb nu vandaag een dikke laag nivea creme er op, 2 thermoleggings en een rijbroek aan. Als t nu zo windstil blijft kan ik me daar mee redden, maar steekt de wind op moet ik binnen t kwartier naar binnen anders word het echt pijn lijden tot huilen aan toe. Sita_ schreef:Jawel en heb ook al vanalles geprobeerd, zalfjes, kleding, laagjes etc.
Maar zelfs met een skibroek bijvoorbeeld heb ik nog last.Heb nu vandaag een dikke laag nivea creme er op, 2 thermoleggings en een rijbroek aan. Als t nu zo windstil blijft kan ik me daar mee redden, maar steekt de wind op moet ik binnen t kwartier naar binnen anders word het echt pijn lijden tot huilen aan toe.
en als ik moest rijden even omwisselde).
Maar toen was het kwaad al geschied.

)
Wat leuk om je hier weer te zien! 
een knuffel voor jou! Gelukkig voel je je weer wat beter 
. Ook weer geprobeerd te galopperen van het weekend, ging wel aardig zolang ik duidelijk blijf
.