Balen Daan, maar geef niet op gewoon door gaan hoor. Je kan het echt wel.
Haha uit je broek scheuren
Pierot is leuk.
Zita te koop, jammer.
Morgen avond Peepsie verhuizen Ben alleen heel bang dat der manen opgevreten gaan worden. Zag laatst een topic op bokt van een fries die ook daar in de hit actief staat en die zijn manen waren ook opgevreten en daardoor afgeknipt.
Vandaag vn 7 tot half 6 gewerkt. Van 7 tot 3 werken en toen werkoverleg Net dijk geweest met mn doggies en gegeten en nu snel douchen en lekker me bedje in gtst kijken enzo. Voel me ook nog is niet lekker, maar ziekmelden in driemaasstede? Nou dan zijn ze niet blij met je en wroden ze ehtboos je mag echt niet ziek zijn.
line18
Geplaatst: 26-10-11 19:56
@Marlis
hoop dat peep haar maanen heel blijven voor je. en anders antie bijt in de manen doen van haar werkt ook goed.
ik ken de lange dagen. eerst werken dan nog overleg hebben. en ziek melde is allen als je 100% je bed niet af kan (zo was het bij ons nu gelukkig niet meer)
gisteren met maxi op me manege (oostmoer) gelest. maar de galop was een ramp. zo goed hij thuis gaat en op de manege in de buurt (visdonk) zo slecht ging het dus gisteren. hoop dat het de 26-11 beter gaat wand dan heb ik een F3 wedstrijd(ga het gewoon proberen lukt het niet dan maar gewoon voor de lol en reacties om wat van te leren) morgen avond maar weer is kijken hoe ze is.
Wij zijn nu net vertrokken met peeps. Wonderr boven wonder stond ze er met een kwartiertje op, ze ging wel onwijs stijgeren malloot :p wordt een latertje vandaag en morgen ochtend weer om 6 uur eruit om te werken.
Peeps stond alleen de eerste paar meters onrustig daarna heeft ze netjes stil gestaan, ze kwam droog de trailer af(normaal zeik nat haha) Ze staan in de wenbox en er was een fries die gelijk alle paarden bij de box wegjoeg haha die dacht, mijn merrie. Peeps was lekker kuil aan het eten. Woensdag ochtend wordt ze losgelaten in de groep. Wij zijn er dan rond 5e en gaan er dan het voerstation leren kennen.
Heb via bokt een reactie gehad op verzorgster voor peeps en via marktplaats twee. Ga ze ale 3 laten komen, vanaf volgendeweek denk ik. Eentje is een moeder met zoontje van 7 die op de manege lest en moeder rijd, zij zou het leuk vinden zelf peeps te doen en te rijden maar ook dat ze der zoontje der basis van poetsen kan leren en afentoerijden. Er hebben al eerder 2mensen op leren rijden en ondanks dat het een etter ka zijn is ze dan braaf. Dus ga gewoon kijken met wie wij en peeps de beste klik hebben , vind een verzorger handig voor als ik op vakantie ben ofzo.
shilady
Geplaatst: 27-10-11 23:34
Ik ben het met je eens horsi idd alle 3 laten komen.. Maar zou toch ook wel kijken naar wie het beste met haar overweg kan kwa rijden
Jade vandaag weer opgezocht hij ziet er top uit ben echt heel tevreden flink wat voer gekocht en ik vertrouw erop dat ik over een paar jaar op een prachtige hafman de boel onveilig maak