Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Freya schreef:Iemand nog intresse in een aantal artikelen ?
Te koop diversen artikelen, wie helpt me er vanaf ?
Aller eerste gefeliciteerd.
De hoed heeft me toen 45 euro gekost. Heb hem 2 keer gedragen.
muppetmayo schreef:Dat is 5 keer in de zomer, 4 keer juli, 1 keer augustus. Skaten in Rotterdam, 16 km. Met allemaal muziekwagens ertussen enzo. Heeeeeeeel gaafhttp://www.wednesdaynightskate.nl staan ook foto's
Nu voor het eerst meegeholpen, maar zeker niet de laatste keer hihi.
Ik wilde naar decibel outdoor, maar was al uitverkocht... Is ook maar goed voor mn centjes ook idd
Succes Madeira, gaat helemaal goedkomen!
_Laura__ schreef:Arweyn; moeilijk om vanaf een computer te zeggen hoe je iets moet doen als je het niet in het echt kan zien.
Wat ik uit dit stukje haal is dat je paard niet recht loopt.Arweyn schreef:Hij wil dan helemaal niet meer vooruit. Want als ik in galop probeer te gaan lopt hij met zijn hoofd naar de rechterkant maar zijn achterste loopt gewoon schuin...
Probeer hem eerst eens recht te laten lopen en laat de gallop eerst links liggen. Zolang je paard niet recht is kan jij niks van je paard verlangen.
Ik raad ook aan om voltes te rijden en spring eventueel daar vanuit aan in de galop. Vervolg dat weer door een rechte lijn en gaat je paard weer schuin lopen draai je weer een volte in.
Ik weet niet of ze normaal wel recht is maar als dat niet zo aan raad ik je eerst aan je paard recht te richten.
Peelie schreef:9 maanden herstel! jeetje dat is veel. Maar ik snap dat je het er voor over hebt!
pff, de ketting van mijn fiets is er af, en ik krijg de kast er niet af... :S zucht!