Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chanelly schreef:Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier!!! Gezellie!!!
Even iets over mezelf ik ben Monique (chanelly op bokt) ben 23 jaar.
Ik heb een haflinger merrie van 5 jaar. Vader Sturm. Spiek maar even in mijn profiel. We rijden dressuurmatig en hebben 1 keer in de week les. Tot op heden hebben we alleen wedstrijden gereden van DAH noord en onderling op de manege maar de startkaart is in de maak dus binnenkort worden we serieus haha.
levitrol schreef:Heb je een link van MP?
Edit: Of een andere site waar ze te koop staan.
Sterkte

DivaMiep schreef:Naomi: Ik vind mezelf eigenlijk ook te groot voor de haflingers, maa rik kan echt niet zomaar overstappen op een ander paard. Ik zou het ook nooit willen, ik zit er nu al zo ingezogen, het hele fok en keuringswereldje enzo, dat ik het maar voor lief neem dat m`n benen er een kilometer onderuit steken. Ik ben trouwens 1.78, mijn verzorgpaarden zijn allemaal E-pony`s en 1 D pony van 1.47.
Het is rond de nul graden, en hier regent het en aangezien ankie buiten staat nu maak ik me een beetje zorgen... Zal blij zijn als ze straks weer hier staat.
geweldig mens is het!)
Oooooooh we moeten nog zo veel leren samen, maar ik heb er een goed gevoel over, het gaat helemaal goed komen. Ik ben helemaal gek op die maflinger

dan gaat ze wel beetje bokken ofzo, als je haar aan het werk zet is ze lief lief lief

Ze zit nu op ong 250 dagen..