Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Naja, ik vind ut wel flauw tegenover haarmaar als je het gemist hebt, teruglezen
Jasia schreef:Idioterie..?
Geweldig
xLariss schreef:Helloo, ben ik eindelijk weer. Heb zo te zien heeeel wat in te halen, maar ben blij dat ik dr weer ben!
Jasia schreef:xLariss schreef:Helloo, ben ik eindelijk weer. Heb zo te zien heeeel wat in te halen, maar ben blij dat ik dr weer ben!
Wij zijn ook blij dat jij er weer bent
Wat was er nou gebeurt met je pc, ontploft..?
Heb je nu een nieuwe..?
Jasia schreef:Mijn broers pc & tv zijn ontploft op één avond
Babsie_Flash schreef:Anseltje schreef:Naja, ik vind ut wel flauw tegenover haarmaar als je het gemist hebt, teruglezen
ik ben juist één van de weinigen die echt ALLES terug leest... en ik reageer echt niet overal op... ik reageer al HEEL erg veel... Meer dan de meesten in dit topic.. Velen komen even binnen vallen, lezen 3 pagina's terug (als ze dat al doen) en vertellen hun eigen verhaal en meer doen ze niet.. ik zal geen namen noemen, want dan vallen er weer mensen van hun stoel. Net als die idioterie dat mensen willen dat IEDEREEN hun gedag zeggen als ze weer even langs komen
Anseltje schreef:Haaa wijffie!Leuk dat je er bent!
SmeeJ schreef:Dankje.
Yvet, hoe kan ik hem iets groter maken?