Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

volgens mij komtie bij ons pas laat, ik ga gewoon even kijken, hoop echt dattie frontriem komt
; ik dacht al, het kan toch gewoon door brieven bus ?
ik hoefde geen verzendkosten te betalen

suusiejj schreef:mooooooooooooooooooooooon mooie mafketel
jah nja ik las een idee van ?????? geen idee, om zelf een dekje uit te kiezen met het logo hebben we allemaal ons eigen keuze dekje en toch hetzelfde logo
weet alleen nie meer wie dat voorstelde maar ik vind het wel een goed idee en karin meende ik ook maar weet ik niet meer voor vast..hoor prima
ja toghzitten we ook nie met de mensen die het dekje minder vinde of ze al hebbe enzo

Lous schreef:Succes Zus!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij was toch weg 
Monica_86 schreef:Sterkte dorien!!!! en denk eraan "HET KOMT GOED"

Babsie_Flash schreef:[
Verlengsnoer?
ken je ook nog rijde

kekaro schreef:succes suusjjeee

want deze simkaart had het nummer van johan niet , kijk ik in me goede simkaart staat ie daar ook nie meer

lotteluvah schreef:66
6
6
6
6
6
![]()
ben zooooo blij ik kan echt geen engels

kekaro schreef:suusiejj schreef:mooooooooooooooooooooooon mooie mafketel
jah nja ik las een idee van ?????? geen idee, om zelf een dekje uit te kiezen met het logo hebben we allemaal ons eigen keuze dekje en toch hetzelfde logo
weet alleen nie meer wie dat voorstelde maar ik vind het wel een goed idee en karin meende ik ook maar weet ik niet meer voor vast..hoor prima
ja toghzitten we ook nie met de mensen die het dekje minder vinde of ze al hebbe enzo
suus toch !!! heb ik eens een goed idee, weet ze niet meer dat het mijn idee was
lousje leuk dat je langsgewipt bent

knabbelgirl schreef:Lous schreef:Succes Zus!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik iets gemistjij was toch weg
niet banketstaaf bedoeld! Alleen belangstelling
Monica_86 schreef:
maar dat die man geen gegevens heeft achtergelaten! 
knabbelgirl schreef:Monica_86 schreef:
he bah! Daar ben ik nou ook altijd bang voormaar dat die man geen gegevens heeft achtergelaten!
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:
lijkt wel leuk
ben nogsteeds groot fan van ut fjordenpaard in drenthe plaatsje 1
mja mag ik ni meer heen denk ik, tenzij ik heel lief bel met henk en jose
Daar heb ik ook wel eens gereden.
xLaus_ schreef:hehe.. vanavond les, maar normaal gaan we met de trailer omdat het nu al bvroeg donker is, en ik heb les van 8 tot kwart voor 9, maar nu moet mn pa vanavond werken, dus dat wordt te paard @ les. Niet dat dit een ramp is want ik doe het zomers ook altijd [half uurtje rijden]maar in het donker op een onverlichte weg, is het toch ietsje mindervooral omdat ik eigenlijk met mn nrps wou gaan, maar dat ga ik maar niet wagen