Monica_86 schreef:haha okay... buiten lijkt meook wel te koud hoor
K zit te twijfelen over welke wormkuur je ook alweer geeft in deze tijd van het jaar, gister DA geweest, niet gevraagd
Nu je het zegt... die moet ik ook weer nodig geven!!! Oeps!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:haha okay... buiten lijkt meook wel te koud hoor
K zit te twijfelen over welke wormkuur je ook alweer geeft in deze tijd van het jaar, gister DA geweest, niet gevraagd
Monica_86 schreef:
Monica_86 schreef:ff amber eten geven, brb
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:ff amber eten geven, brb
hoe vaak voer je haar wel niet??
Wentos schreef:Goedemiddag allemaal! Hoe is het hier?
Zo ik leef ook nog.. Woensdag druk met werk en voetbal en gisteren wezen shoppen![]()
moet vanaf 147 bijlezen.. maar dat red ik nu niet meer in m'n pauze.. of is het alleen maar race onzin??
lotteluvah schreef:
Die geblokte deken is afgeprijst voor 50 euro
Die moet ik
SmeeJ schreef:AMBER IS EEN HIJ BABS!
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:moontje ga je nou een mexicaanse neusriem kopen! ik zag het wel stouterd![]()
jah ik heb het idee dat amber moeilijk ademhaalt met een normale neusriem, dus eigenlijk moet ik een goedkope mexicaan hebben om het ff te proberen
lotteluvah schreef:
Mijn rare zadel
Monica_86 schreef:
kekaro schreef:ben ik weer eventjes,
nageltjes zijn weer moooi
zo nog 1 keer heen en weer naar school, kevin halen en dan is het lekker weekendhoeraaaa !!
morgen weer bij m'n pupsie kijken, word echt al groot nu !
die linkse zwarte is voor ons
Monica_86 schreef:
dlientjuh schreef:
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:
wil je haar een tijdje ruilen voor één van mijn makke haflingers? voed ik haar wel opHeb ik wel voor je over
SmeeJ schreef:Niemand die fuzzle leuk vind?
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Niemand die fuzzle leuk vind?
wies fuzzle??
SmeeJ schreef:Niemand die fuzzle leuk vind?
SmeeJ schreef:hé, moon zou je dat niet kunnen doen?
Zou best vet zijn
biancailona schreef:trailer was niet goed aan de onderkant, dus verlopig nog geen trailer