Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Ja, idd die ron waar ik het over had.
Echt zo zielig die had zo'n speciale band met zijn pa hij was echt alles voor hem.
Je ziet echt hoe ze er onderdoor gaan
SmeeJ schreef:Ja idd
Monica_86 schreef:nee indd GVD als ik er alleen al aan denk dat mijn broertje kank me al wel kapot janken
indd zeggen ze hier ook
SmeeJ schreef:Netzoals dat ene moon.
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:nee indd GVD als ik er alleen al aan denk dat mijn broertje kank me al wel kapot janken
indd zeggen ze hier ook
precies, ik heb dan geen echt zusje maar als mijn nouk wat overkomt
Monica_86 schreef:jah inderdaad, maar volgens mij heb ik dat met alles wat ik ken... zelfs met beesten
Monica_86 schreef:jah inderdaad, maar volgens mij heb ik dat met alles wat ik ken... zelfs met beesten
SmeeJ schreef:Als het erger wordt dan nja
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:jah inderdaad, maar volgens mij heb ik dat met alles wat ik ken... zelfs met beesten
o,ja zeker wel,!! Fúcking ik vind dit egt niet eerlijk voor zusje enzo
suusiejj schreef:TIJD VOOR PEUK MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:TIJD VOOR PEUK MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
lijkt me goed plan
SmeeJ schreef:Ik had een periode net na dat hans had gezegd dat madelief zou worden verkocht,
Dat ik echt bijna overal om moest huile
suusiejj schreef:me 2 haha
suusiejj schreef:ik probeer me pa te bereiken waar die blijft, want hij moet de honden doen ik ben door me enkel gegaan
Monica_86 schreef:heb btw aansteker van me oom en tante gehad (waren op vakantie geweest)
Nou wat een poedersuiker, elke keer als ie tijdje heb gelegen en ik pak em weer en doe aan dan krijg ik me toch een flik van stroom
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:heb btw aansteker van me oom en tante gehad (waren op vakantie geweest)
Nou wat een poedersuiker, elke keer als ie tijdje heb gelegen en ik pak em weer en doe aan dan krijg ik me toch een flik van stroom
hahaha ja dat komt als je met je vinger tegen dat ijzertje waar het vuur uit komt drukt, die moet je niet aanraken hebben wel meer aanstekers