Ik ben vamiddag weer met Wes op pad geweest. 8.89 kilometer gelopen in 1.39 uur (alleen stappen). Wes vond het super en hij was zo braaf! Het viaduct vindt hij spannend, maar hij liep er zo onder door. En ook om de stoomtrein gaf hij niks. Het was wel heel koud trouwens Zelfs met thermolaarzen waren mijn voeten nog koud. Wes had zijn uitrijdeken om en leek nergens last van te hebben. Mijn vader was mee op de fiets en die heeft wat foto's gemaakt van ons.
Ohh heerlijk zo'n rondje buiten, het was enorm koud he? morgen geven ze nog sneeuw op... Van mij mag het echt heeeel snel weg! Bij ons op stal was vanaf de parkeerplaats na de stallen echt een ijsbaan, bijna zelf paar keer gevallen!!! Had angel gister even buiten laten spelen in de sneeuw maar vond vandaag echt te gevaarlijk dan maar even binnen 20 min stappen samen !!
_Lot
Geplaatst: 28-12-14 20:42
Wat een leuke foto Claudia!
Wauw wat staat die deken mooi bij Wes! Wel jammer van dat halster
Leuke foto's van Tara
Neee Noa! Wat jammer
Handig van die anti bijt spray Tamara! Hopelijk helpt dat
Welkom Patricia! Leuke haflinger heb je!!
Mooie laarzen Christa!
Jaa zomeeerr
Leuke foto's van Tara in de sneeuw!
Viola staat (geschoren) onder 400 grams.
Leuke foto's Tamara! Wel koud zeg zo lang stappen. Ook voor je vader!
_Lot
Geplaatst: 28-12-14 20:45
Ik ga even een paar fotootjes spammen van de fotomeeting van twee weken geleden hoor
Sorry meiden, ik heb ontzettend weinig gereageerd hier. Ik sleep mezelf morgen achter de laptop en ga even op iedereen reageren!! Ik wil wel alvast even zeggen dat het erg mooie foto's zijn op deze pagina!! Heel leuk
Ook wil ik even melden dat woensdag mijn laatste dag is met Apollo, het is tussen mij en Tamara niet helemaal goed gegaan dus heb ik besloten dat ik ermee stop. Verder wil ik er liever niks over kwijt alleen dat ik het erg jammer vind. Is het nu de bedoeling dat ik uit het topic stap? Ik zit er nog niet lang in namelijk.
Ik ben al langere tijd niet actief en wil even aangeven dat dit komende tijd niet gaat veranderen. Ik heb het gewoon druk en heb geen tijd om al jullie berichten bij te lezen. Als ik over een tijdje meer tijd heb zal ik me misschien weer melden maar voorlopig is zelfs mijn meelees-positie erg minimaal dus
xLaraaj
Geplaatst: 29-12-14 23:44
Gisteren naar de kerstjumping mechelen geweest en daar een eskadron polopad red en een bodywarmer van spooks gescoord :
En eerder deze week de nici cobalt taupe gescoord. Dit is niet mijn dekje. Mijn is 2de hands dus al gebruikssporen