haha ja ben ook benieuwt hoor alleen heb zo kwart voor 2 autorijles dus kan echt alleen 4u bij frankeland moet morgen ook afrijden dus ben veel aan het lessen
Was een heel leuk beestje waar we met daan zijn wezen kijken. Alleen de omstandigheden daar, echt bizar gewoon. Helemaal in de modder, onwijs slecht kuil stonk onwijs en veel schimmel erbij zagen er allemaal niet uit. Beestje vond ik wel leuk.
Ja echt bizar maar ze willen enkelt 900 voor het diertje nou dat gaat echt niemand ervoor geven heb een goed bod gedaan wat er in de buurt bij zat maarja dan bekijkt hij het maar...
Beestje der manen zaten in de klit en idd heel erg beschimmelt kuil en ze liepen in hun eigen strond en pis
Belachelijk dat ze er minimaal 900 euro voor willen hebben. Het is een 2.5 jarige, ziet er nu niet uit, loopt in bizar slechte omstandigheden en de zoveel interesse is er niet in de paarden en veel willen mensen er iet voor geven. Met dat bod hadden ze echt akoord moete gaan, ze gaan cht niemand ervoor vinden die dat ervoor over heb ben ik bang.
Daan vond het trouwens ook wel raar dat ze helemaal geen halster bij haar had.... Een pony buiten de kudde even zien kan ook geen kwaad toch, ipv dat je tussen allemaal vreemde paarden moet gaan staan.
@ shilady succes he! ik heb iets gemist over een pony van 900 euro? sorry ben niet zo actief meer! @ Jastiehorse pfoe 2 uur rijden zou ik niet kunnen hoor met lessen.. wel beter dat je bijna mag afrijden hoor! @ marlis: haha puckie in de afwasbak!
nou ik ga snel wat huiswerk afmaken, om half 4 een gesprek op me werk en gelijk aftekenen! en daarna wachten op vriendin/stalgenoot om haar 1e paard naar binnen te brengen! en vrijdag komt de smid voor het eerst bij lely!
xelle
Geplaatst: 26-10-11 12:15
Succes Shilady, zet um op
Mi_Amore
Geplaatst: 26-10-11 13:51
Hoi dames, weer eeuwen geleden dat ik hier was...
Omdat de klik er écht niet is en we geen plezier beleven aan elkaar, zet ik mijn prachtige Zita te koop