welkom hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

spannend hoor meiden!
haha 

Ik zou namelijk 3x per week kunnen rijden, dus kan mijn moeder ook 3x. (staat in de wei)
Madeira_ schreef:Chanelly welkom! Wat heb je een ontzettend leuke haf!
Zou jullie hafjes zijn bijna op de zelfde dagen uitgerekendspannend hoor meiden!
![]()
Wie weet krijgt Madeira ooit ook nog wel een veulentje.. Weet totaal niet welke hengst ik er alleen op moet doenhaha

ik ook
dus we kunnen elkaars naam wel goed onthouden 
Ik wilde komend weekend meteen een buitenritje maken met iemand die ik ken, en daarvoor moet ik met de trailer naar haar toe. Maar ankie is sinds de kerst niet meer bereden
Misschien niet zo'n slim plan. Zouden jullie dat doen? Hinke schreef:Ehmm mag ik vragen waarom zet je ze nu alweer te koop zet klijntjuh? Ben je toch zwanger?
Peelie:gefeliciteerd!! Die hengst ziet er geweldig uit, dat moet een behoorlijke concurrentie zijn geweest.
Ik ga dit weekend weer naar mn ouders, ben benieuwd hoe erg Ankie verwilderd isIk wilde komend weekend meteen een buitenritje maken met iemand die ik ken, en daarvoor moet ik met de trailer naar haar toe. Maar ankie is sinds de kerst niet meer bereden
Misschien niet zo'n slim plan. Zouden jullie dat doen?