Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Naomi_Haffie schreef:als jullie nog iemand weten.. ik zoek nog een paardrij jas,
Yvank, dat is irritant he wachten :p

ik ga ook ga the birds kijken
xLariss schreef:HALLOOOOO
Hoe is je nieuwe pc??
En ben vanmiddag naar mn oom en tante in België geweest, kolere wat hebben die 'n machtig huis 
Ticcie schreef:Babs, had jij geen interesse in Ticcie?
Als ie tegen de tweede week van januari niet beter wordt met mij (kan het fysiek eve niet meer aan), is er veel kans dat ie weggaat dus moest je nog interesse hebbe kunne we nog es verderpraten als mijn besluit vast staat..
'k Ga nu in bedje kruipen, heb al hele avond lopen denken en wenen..
Hopelijk was de meeting gister beetje leuk..
Dikke kus aan al men lieve Hafhuggers.. En stiekem een extra dikke aan Esmee..![]()
x
Meen je dat Xenia?? Nee toch? Ik hoop van niet, maar ik kom graag kijken.... Ticcie schreef:Babs, had jij geen interesse in Ticcie?
Als ie tegen de tweede week van januari niet beter wordt met mij (kan het fysiek eve niet meer aan), is er veel kans dat ie weggaat dus moest je nog interesse hebbe kunne we nog es verderpraten als mijn besluit vast staat..
Dikke kus aan al men lieve Hafhuggers.. En stiekem een extra dikke aan Esmee..![]()
x
Vind het erg rot voor je om dit zo te lezen. Ik hoop zo van harte dat het snel toch weer beter gaat met jullie! Ik hoop dat het goedkomt joh, vind dit echt sneu voor jou 
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:laat me raden... het zijn van die mini flesjes??
Geloof je het nu?
Ticcie schreef:'t Begint echt teveel te worden.. Kan hem niet rijden zoals het hoort, zijn omgeving staat hem niet aan en nog zoveel dingen..
'k Wil hem niet weg doen, ma 't doet zo'n pijn..
Ga nu echt gaan slapen.. 'k Kan niet meer en weet echt niet wat doen..
Slaap zacht, iedereen..
x
Ticcie schreef:'t Begint echt teveel te worden.. Kan hem niet rijden zoals het hoort, zijn omgeving staat hem niet aan en nog zoveel dingen..
'k Wil hem niet weg doen, ma 't doet zo'n pijn..
Ga nu echt gaan slapen.. 'k Kan niet meer en weet echt niet wat doen..
Slaap zacht, iedereen..
x
Anseltje schreef:Mag ik vragen waarom jullie Larissa zo hebben genegeerd?
.
Ticcie schreef:Babs, had jij geen interesse in Ticcie?
x
Anseltje schreef:ik weet niet precies wie, maar ik had op pagina 151 een berichtje geplaatst dat larissa even niet kwam ivm pc. Heb maar weinig reactie erop gehad..
Nu het ze op de vorige pagina hoi gezegd en dan krijgt ze weer geen reactie
Heb ik zeker gemist dan? Sorry.. was niet met opzet
Anseltje schreef:ik weet niet precies wie, maar ik had op pagina 151 een berichtje geplaatst dat larissa even niet kwam ivm pc. Heb maar weinig reactie erop gehad..

maar als je het gemist hebt, teruglezen
Jasia schreef:Anseltje schreef:ik weet niet precies wie, maar ik had op pagina 151 een berichtje geplaatst dat larissa even niet kwam ivm pc. Heb maar weinig reactie erop gehad..
Toen zat ik mijn hondje rustig te houden
Maar ik wist van d'r pc.. die was ontploft toch..?
Anseltje schreef:Naja, ik vind ut wel flauw tegenover haarmaar als je het gemist hebt, teruglezen
..
Hij ging op m'n toetsenbord liggen