Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:als jullie nog iemand weten.. ik zoek nog een paardrij jas,
Yvank, dat is irritant he wachten :p
xLariss schreef:HALLOOOOO
Ticcie schreef:Babs, had jij geen interesse in Ticcie?
Als ie tegen de tweede week van januari niet beter wordt met mij (kan het fysiek eve niet meer aan), is er veel kans dat ie weggaat dus moest je nog interesse hebbe kunne we nog es verderpraten als mijn besluit vast staat..
'k Ga nu in bedje kruipen, heb al hele avond lopen denken en wenen..
Hopelijk was de meeting gister beetje leuk..
Dikke kus aan al men lieve Hafhuggers.. En stiekem een extra dikke aan Esmee..![]()
x
Als ie tegen de tweede week van januari niet beter wordt met mij (kan het fysiek eve niet meer aan), is er veel kans dat ie weggaat dus moest je nog interesse hebbe kunne we nog es verderpraten als mijn besluit vast staat..
Dikke kus aan al men lieve Hafhuggers.. En stiekem een extra dikke aan Esmee..![]()
x
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:laat me raden... het zijn van die mini flesjes??
Geloof je het nu?
Ticcie schreef:'t Begint echt teveel te worden.. Kan hem niet rijden zoals het hoort, zijn omgeving staat hem niet aan en nog zoveel dingen..
'k Wil hem niet weg doen, ma 't doet zo'n pijn..
Ga nu echt gaan slapen.. 'k Kan niet meer en weet echt niet wat doen..
Slaap zacht, iedereen..
x
Ticcie schreef:'t Begint echt teveel te worden.. Kan hem niet rijden zoals het hoort, zijn omgeving staat hem niet aan en nog zoveel dingen..
'k Wil hem niet weg doen, ma 't doet zo'n pijn..
Ga nu echt gaan slapen.. 'k Kan niet meer en weet echt niet wat doen..
Slaap zacht, iedereen..
x
Anseltje schreef:Mag ik vragen waarom jullie Larissa zo hebben genegeerd?
x
Anseltje schreef:ik weet niet precies wie, maar ik had op pagina 151 een berichtje geplaatst dat larissa even niet kwam ivm pc. Heb maar weinig reactie erop gehad..
Nu het ze op de vorige pagina hoi gezegd en dan krijgt ze weer geen reactie
Anseltje schreef:ik weet niet precies wie, maar ik had op pagina 151 een berichtje geplaatst dat larissa even niet kwam ivm pc. Heb maar weinig reactie erop gehad..
Jasia schreef:Anseltje schreef:ik weet niet precies wie, maar ik had op pagina 151 een berichtje geplaatst dat larissa even niet kwam ivm pc. Heb maar weinig reactie erop gehad..
Toen zat ik mijn hondje rustig te houden
Maar ik wist van d'r pc.. die was ontploft toch..?
Anseltje schreef:Naja, ik vind ut wel flauw tegenover haarmaar als je het gemist hebt, teruglezen