Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsii_mine schreef:Sterkte nog Suus
Ik ga slapen voor m'n pa boos word..
Welterusten skatties van me.. Luf you all
Tot morgen
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah ik las het, dikke poedersuiker man! Haat de DOOD gatver!
vooral voor mensen die dichtbij degene die overlijd staan is het vreselijk
ja zn ouders waren op dat moment op vakantie
Monica_86 schreef:krijg je ook een lekker telefoontje... tzou je maar overkomen, gelijk je hele leven naar de kloten (voor die ouders)
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:krijg je ook een lekker telefoontje... tzou je maar overkomen, gelijk je hele leven naar de kloten (voor die ouders)
jep zo dachtik dus ook, nouk zei al die moeder stort in binnenkort
SmeeJ schreef:idd jasjewij zijn eeeeer
SmeeJ schreef:we komen idd binnenkort
SmeeJ schreef:neenee
SmeeJ schreef:
Monica_86 schreef:suus roken wij er 1tje??? (zo vaag, nooit last van savonds, maar als jij er bent moek altijd weer roke)
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:
je bent lekker kort van stof vandaag jij
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:suus roken wij er 1tje??? (zo vaag, nooit last van savonds, maar als jij er bent moek altijd weer roke)
ik eet eerst me bolletje kaas op
dan roke wij
Monica_86 schreef:jah man die gaan er helemaal aan onderdoor. Gelukkig dat hij nog een zusje heb, daarvoor moeten ze ook sterk zijn dus ze moeten wel verder en het leven uiteindelijk weer oppakken. Vreselijk als je kind overlijd voor je als ouder dat zelf doet
Monica_86 schreef:hahaha eet jij maar ff je bolletje kaas!
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:jah man die gaan er helemaal aan onderdoor. Gelukkig dat hij nog een zusje heb, daarvoor moeten ze ook sterk zijn dus ze moeten wel verder en het leven uiteindelijk weer oppakken. Vreselijk als je kind overlijd voor je als ouder dat zelf doet
wij zeggen hier altijd, je hoort je kind niet weg te brengen, je kind hoort jou eigenlijk weg te brengen..
Helaas is het ALWEER andersom,
Dat zusje heeft geen tranen meer evenals me zusje
SmeeJ schreef:Janou, ik ben druk moon