Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:anne?![]()
de beugels kunnen niet langer dit is een ponyzadeltje van de kinderen van hanneke , zadeltje ligt overgens ook te koop
Kyrseltje schreef:Ik ben er A.s week heel weinig, ik heb pww, dus..
Anseltje schreef:suusiejj schreef:anne?![]()
de beugels kunnen niet langer dit is een ponyzadeltje van de kinderen van hanneke , zadeltje ligt overgens ook te koop
Ow zoow![]()
had ik nog niet meegekregen, haha!
verder ziet het er super uit!
Wat voor zadeltje krijg je?
suusiejj schreef:Anseltje schreef:
Ow zoow![]()
had ik nog niet meegekregen, haha!
verder ziet het er super uit!
Wat voor zadeltje krijg je?
ik wil het liefst een kieffer ofzo geen wintec..
net werd er wel 1 aan me aangeboden 1tje van 18inc
maar mijn pa heeft het geld er gewoon ff niet voor kost nu 129
en nieuwprijs was 229, maar omdat ze weinig heb gereden ermee en hij er nog goed uitziet mag ie verkocht worden voor 129..
Vind het een mooi prijsje maar de rekening van de dierenarts moet ook nog binnenkomen
bibiane (stal) had het er over dat Asra waarschijnlijk gewoon een paardenzadel (17inc) op kan want hij is niet zo breed dattie persee een hafzadel moet
Kyrseltje schreef:Waarom geen wintec dan? Die hebben wel een heerlijk diepe zit
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Waarom geen wintec dan? Die hebben wel een heerlijk diepe zit
zo ff bij radar 8ter de pc,
lekker trage pc
haha diepe zitheerlijk
neej ik hou niet van diepe zit
tenminste ik reed 3jaar terug eens op binky boy (russisch koudbloed wat ZZ gelopen heeft) die heeft ook een dressuurzadel
met een best diepe zit
ik had het gevoel , dat ik in zn rug zat ofzo, dat daar als het ware een enorme deuk in zat en ik daar ook in zat ofzo![]()
![]()
vet vaag en daarbij wil ik zowieso of een veelzijdig of een springzadel gewoon omdat ik dat fijner vind
het liefst ook bruin, das mooi bij zijn hoofdstel
Anseltje schreef:Hey hey ben k weer!
Vianne was in t begin best drukjes, daarna ging het wel weer..
Damn het begint echt moeilijk te worden zeg, moet nu allemaal keii serieus gaan rijden enzo.
maarja.
Suus op http://www.zadelmarkt.nl hebben ze vaak ook erg goedkope zadeltjes en spullen!