Mando, wat een mooie tekening.
Wouke loopt ook niet aangespannen (is hier ook te sensibel voor denk ik), ik ken het zelf niet. Misschien ooit een keer een aangespannen lesje.
Ben meer van het rijden. Mijn man houd niet echt van de paardensport, ik des te meer al 38 jaar lang en mijn kinderen ook.
Vandaar dat we een familiepony hebben.
Herkenbaar wanneer is de pony vrij, wil ook een keer rijden. Ga natuurlijk wel mee, maar aan rijden kom ik dan niet.
Ben ook wel van het springen, vroeger redelijk hoog gesprongen. Vind het nog steeds leuk, alhoewel mijn leeftijd nu wel een klein beetje meespeelt. De eerste is hindernis een beetje proberen.
Nu springen we gemiddeld toch wel 60-80 cm. Eigenlijk doen we alles.
Wat voeren jullie gemiddeld. De mijne krijgt 1,5 kg muesli, maar heeft hier te weinig aan. Wordt te slank
, verhoogt naar 2 kg muesli en 1/2 kg basis brok plus hooi. 
!
) Maes staat op een halve kilo sportbrok, en de rest krijgt een halve kilo onderhoud of merriebrok. (afhankelijk van of ze drachtig zijn of niet
) De merriebrok gaat over een week of twee op ongeveer 1 kilo. En daarnaast bijna onbeperkt hooi, daar doen ze het super op! Geen plofpaarden gelukkig (nou ja op de drie drachtige dames na dan..

toen ik zo ver was om naar stal was alle sneeuw al