Donderdag avond gaan wij Peeps verhuizen naar de hit actief Om half 8 is de paardentaxi er, hopelijk gaat ze er gemakkelijk in maar dat zal wel niet, helaas. Sinds ze er met slecht eer en slechte laadklep een keer vanaf is gevallen gaat ze zo lastig erop. Paardentaxi heeft haar al eerder vervoerd dus die is er ook vanop de ht enige probleem. En dan vrijdag mijn knappe kyra bezoeken mijn week kan niet meer stuk dan. :d
nts19
Geplaatst: 24-10-11 19:47
Spannend hoor peeps naar hit actief!
Ik ga donderdagmiddag of avond ze naar stal brengen. en dan als het een keer lekker weer is breng ik ze weer even op de wei ! het is maar een kwartiertje lopen! en dan zet ik ze in de ochtend erop en eind de middag weer naar binnen!
Marlis
Geplaatst: 24-10-11 19:50
Ja echt heel spannend. Eerst ongeveer een week in de wenbox. Dus dan komt ze nog niet bij de andere paarden en dag en nacht buiten. Maar de kudde kan er dan helemaal bij om te ruiken/snuffelen etc. en zodra er wat rust in de kudde is wordt ze los gelaten. En dan begint het leren omgaan met de voerstations voor Peeps en de spannende tijd voor haar hoeven... En ben benieuwd hoe ze opgenomen wordt in de kudde
Marlis spannend hoor donderdag. Hoop dat peeps makkelijk te laden is. Liekje ga zo je topics even bekijken.
Ik heb Marit gister weer gelongeerd na een week stilstaan ivm de val op de knietjes. Ze struikelde helaas weer...nu nog een weekje rust en dan weer kijken hoe het gaat. Mocht ze dan weer struikelen krijgt ze gewoon vakantie.
Vanmorgen op kraamvisite geweest bij een oud klasgenootje. Zo even naar Peeps toe, losgooien, stalletje doen en voer klaar zetten en dan met shilady bij een pony kijken in hoek van holland. Beestje heeft wat weg van bien haar vorige pony. Erg leuk welshje, ben benieuwd